וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני גברים אנסו ילדה בת 12

גבר בן 34, קרוב משפחתה של הילדה, וצעיר בן 22 נעצרו בחשד שאנסו את הילדה, תושבת בקעת אונו, ואף הכניסו אותה להריון. הילדה התלוננה במשטרה ונאלצה לעבור הפלה

שני גברים, תושבי בקעת אונו בני 23 ו-34, נעצרו בחשד לאונס ילדה בת 12. כתוצאה מאחד ממקרי האונס, נכנסה הילדה להריון ונאלצה לעבור הפלה.

לפי החשד, הנאנסת היא האחות של חברתו של הצעיר בן ה-23. החברה, בת ה-22, נעצרה בחשד שידעה על האונס של אחותה ולא מנעה את ביצועו. השניים הובאו בצהריים (שני) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. בנוסף, המשטרה חושדת כי הילדה גם נאנסה בידי קרוב משפחתה, גבר בן 34. העצור יובא מחר להארכת מעצר.

קרוב המשפחה החשוד באונס הילדה הוא בן דודה מדרגה שנייה. על פי החשד, אין קשר בין שני מקרי האונס, והם שונים לחלוטין. כאמור, שלושת החשודים נעצרו לאחר שהילדה התלוננה במשטרה על המקרים.

בתוך כך, אתמול נעצר ויקטור וסילייב, תושב חיפה בן 39 בחשד שביצע סדרת מעשי אונס בשנתיים האחרונות בנשים המתגוררות לבדן ברחוב בר גיורא שבשכונת הדר עליון בעיר. חוקרי תחנת חיפה מייחסים לחשוד שמונה מקרי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום.

פריצת הדרך שהובילה למעצרו אירעה ביום שני האחרון, לאחר שהחשוד נכנס לדירתה של תושבת הרחוב בת 57 שדלתה לא היתה נעולה. האישה הכירה את החשוד לאחר שאנס אותה פעמיים בעבר וחייגה מהטלפון הסלולרי שברשותה למשטרה. וסילייב נמלט מהמקום. כוחות משטרה פתחו בסריקות באזור והוא נלכד על ידי שוטר ומתנדב אק"מ.

בדיון בהארכת מעצרו טען עורך דינו של וסילייב כי מרשו אינו זוכר את האירועים מאחר שהיה שיכור, וביקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית כדי לקבוע האם הוא כשיר לעמוד לדין. אולם, השופט אברהם אליקים ציין בהחלטתו להאריך את המעצר כי "החשוד נראה רגוע, שליו ושיתף פעולה עם החוקרים בשלב מסוים, בצורה שאין בה כל רמז לבעיה נפשית" ודחה את הבקשה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully