וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: כתב אישום נגד "האם המרעיבה"

הפרקליטות הודיעה כי כתב האישום נגד האם החשודה בהרעבת בנה הפעוט יוגש מחר לביהמ"ש המחוזי בירושלים. אתמול נחקרה האם במשטרה, לאחר שלא התייצבה לחקירה בשבוע שעבר

כתב אישום נגד האם החשודה בהרעבת בנה בן השלוש יוגש מחר לבית המשפט המחוזי בירושלים, כך מסרה הערב (שני)הפרקליטות. האם תואשם בהתעללות בחסר ישע.

אתמול הגיעה האם לחקירת המשטרה, לאחר שבשבוע שעבר לא התייצבה למועד החקירה שנקבע לה בתואנה כי "לא חשה בטוב". האם שוחררה למעצר בית, לאחר שלפני עשרה ימים דחה בית המשפט המחוזי בירושלים את הערעור שהגישה הפרקליטות בעקבות פסיקת בית משפט השלום בעיר לשחרר אותה לביתה ולאפשר לה לשהות במחיצת ילדיה. טרם החלטתו ציין השופט, רפי כרמל כי הוא לא רואה כל סכנה לילדיה של האישה כל עוד הם בליווי מבוגר. כרמל הוסיף כי "לא ייתכן שהאם תטביע את ילדיה באמבטיה" והביע דעתו כי "התיק יצא מכל פרופורציה".

ביום שישי האחרון שוחרר הילד בו נחשדת האם כי התעללה מבית החולים בו היה מאושפז. מבית החולים נמסר כי מצבו הבריאות של הילד תקין.

בשבוע שעבר קבע הפסיכיאטר יעקוב וייל כי "האם המרעיבה" מירושלים לא מסכנת את ילדיה, והיא כשירה לעמוד לדין. וייל, שמונה לערוך לאם את בדיקת הכשירות, קבע גם כי האם אף אינה סובלת מתסמונת "מינכהאוזן באמצעות שליח". מאוחר יותר חזר בו וייל מהצהרתו, והצהיר כי הדברים "זקוקים לבדיקה נוספת".

בתוך כך, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים הגיבו בשבוע שעבר לטענות המועלות בידי גורמים חרדיים, המטילים ספק בטיב הטיפול שניתן בו לבנה של האם החשודה בהרעבתו. בהודעה נכתב, כי "רופאי הדסה הצילו את חייו של הילד והפנו את תשומת לבן של רשויות הרווחה בדבר הצורך לטפל באם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully