וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו רומז: הממשלה הבאה תפיל את חמאס

יו"ר הליכוד מסביר כי הממשלה הבאה תהיה חייבת להשלים את הפעולה ברצועת עזה. לדבריו, "חמאס מעוניין במלחמת התשה"

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, אמר הבוקר (חמישי) כי "לממשלה הבאה לא תהיה ברירה להשלים את המלאכה ולעקור את בסיס הטרור האירני שנמצא ליד אשקלון ובפאתי תל אביב". נתניהו שיצא לוועידת הכלכלה העולמית הנערכת בשוויץ, אמר את הדברים בתגובה לחידוש הירי מרצועת עזה לכיוון מערב הנגב.

בראיון לקול ישראל הדגיש נתניהו כי חמאס מעוניין במלחמת התשה: "אחרי הרג החייל בכיסופים, אמרתי לראש הממשלה 'תפעל מיד, תכה מיד ובעוצמה, צריכה לבוא תגובה מיידית חריפה'. יש כאן שיטת טפטוף שפועלת כמו בעינוי סיני, קסאם פה, הרוג שם. זאת השיטה של חידוש ההתשה של חמאס והכל תלוי במה הם פוגשים בצד שלנו, חולשה או עוצמה, אנחנו כבר נתנו הכרזות, נכנסנו לעזה ולצערי לא השלמנו את המלאכה, היום זה ברור".

נתניהו הבטיח כי ממשלה בראשותו תטפל באיומים המגיעים מאירן ושלוחותיה בדרום ובצפון: "יש כאן שלוחה של המתקפה האירנית הגדולה שלופתת אותנו עם בסיסי חיזבאללה בצפון ובסיס חמאס בדרום. אנחנו נצטרך לסלק את הבסיס החמאסי הזה ובסופו של דבר הדבר החשוב ביותר, נצטרך למנוע את התחמשות אירן בנשק גרעיני, כי אם מדינת האם הטרוריסטית הזאת תתחמש בנשק גרעיני, יהיה עלינו גם איום קיומי קיצוני וגם איומי טרור שנהנים מתמיכה אירנית".

נתניהו כרך את האיומים הביטחוניים עם המשבר הכלכלי. "שוחחתי בטיסה לשוויץ עם הנגיד פישר ועם הנשיא פרס ושניהם מבינים שאנחנו עומדים כאן מול שני נחשולים גדולים מאוד ואין זמן להתעסק עם דברים קטנוניים. חייבים לגבש מדיניות לאומית רצינית מאוד כדי להדוף את שני האיומים הללו, להציל את מקומות העבודה של אזרחי ישראל ולהבטיח את קיומה, ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל ואני אקים ממשלה מאוד רחבה".

בנוגע לקמפיין השלילי נגדו בתשדירי התעמולה, אמר יו"ר הליכוד, כי "הכל זוטות והכפשות של אנשים שאין להם מה להציע מול שני המשברים הכבירים האלה. הייתי בכנס כלכלי וקדימה בכלל לא היתה קיימת. אני חושב שהתוכנית של מפלגת העבודה בעניין היא רעה, אבל תוכנית של קדימה בכלל לא קיימת. הם גם רוצים הבטחה שאף מפלגה לא תשב עם ש"ס. הם מבקשים את זה תוך כדי זה שהם יושבים עם ש"ס כבר שלוש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully