חזר להטריד מינית נערים, ונשלח ל-4 שנות מאסר

בימ"ש השלום באשדוד שלח למאסר את אלברט מזלתרים, תושב העיר בן 62, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בנערים. מזלתרים ריצה בעבר כ-9 שנות מאסר מצטברות בגין מעשים דומים

  • עבירות מין
  • קטינים
רמי שני

אלברט מזלתרים אב לשלושה בן 62 מאשדוד, הורשע בעבר בביצוע עבירות מין בנערים ואף ישב בגינן שנים ארוכות בבית הכלא. זה לא הרתיע אותו מלחזור על המעשים, והיום (שני) גזר עליו בית משפט השלום בעיר ארבע שנות מאסר בפועל בגין ביצוע מעשים מגונים בנערים. בנוסף, נגזרו על מזלתרים במסגרת עיסקת טיעון, 12 חודשי מאסר על תנאי, למשך שלוש שנים ופיצוי בהיקף של 5,000 שקלים לכל אחד מהנערים שעימם בא במגע.

על פי כתב האישום, שהוגש לפני כחמישה חודשים, באחד המקרים שהתרחש בחודש מאי האחרון, הוא שוחח עם נער בן 16 מהעיר, הראה לו תמונות של נשים עירומות בטלפון הנייד שלו וליטף את איבר מינו של הקטין מעל מכנסיו. כאשר ביקש מזלתרים למשוך את הקטין למקום מסתור, הצליח הנער להימלט. במקרה אחר, הוא פגש בו במקווה בעיר וליטף את פניו, תוך שהוא גורם לו מבוכה.

מכתב האישום עולה עוד, כי במקרה אחר הוא פגש בנער בן 17 בבית כנסת בעיר. הנער ניסה להימלט ממנו, אך הוא נעמד מאחוריו וליטף את ישבנו על מכנסיו. הנער ביקש ממנו שירפה ממנו, אך מזלתרים לא הפסיק והציע לו כסף בתמורה להמשך המעשים.

"לא ניתן להתייחס למעשים כאירועים קלים"

המעשים בהם הורשע מזלתרים מצטרפים לשורה של עבירות מין נוספות שביצע בעבר. מזלתרים נידון לעונשי מאסר בגלל ביצוע מעשים מגונים בכפיה בין השנים 81' ו-82'. תשע שנים לאחר מכן, הוא נידון לשש שנות מאסר, על בעילה אסורה בכפייה של קטין בן 16 וביצוע מעשים מגונים. לאחרונה, הוא השתחרר מהכלא לאחר ריצוי עונש מאסר בן שלוש שנים, בגין ביצוע מעשים מגונים בנער בן 14.

מחוות הדעת של המרכז להערכת מסוכנות שהוגשה אודות הנאשם, עולה כי במהלך מאסריו הקודמים הכחיש מזלתרים את ביצוע עבירות מין ולכן הוא לא עבר כל הליך טיפולי. במקרה הנוכחי, טען האיש כי למעשה הוא הקורבן ומי שאשם הם הנערים שפיתו אותו. למרות הכחשותיו, הצהיר האיש כי הוא מעוניין בטיפול להפחתת דחף מיני, אך ציין כי בעבר נאמר לו כי מצבו הרפואי והטיפול התרופתי שהוא נוטל, אינם מאפשרים שילוב של טיפול כזה. בודקי המרכז ציינו, כי מדובר בעבריין מסוכן ביותר.

בהחלטת בית המשפט נכתב, כי "לא ניתן אף להתעלם מהעובדה שכל אחד מן המעשים המפורטים בכתב האישום המתוקן, אינם מן החמורים ביותר במדרג החומרה של עבירות המין, אך אינני יכולה להסכים עם הגדרתם של אירועים במהלכם מלטף הנאשם את איבר המין של שני קטינים, גם אם מעל לבגדים, ובמסגרתם הנאשם אורב לקטינים, וחוזר אליהם באובססיביות, וממשיך בנגיעות, בהצעות מיניות, ואף מושך כל אחד מהם בחוזקה כאשר הם מסרבים להתלוות אליו, כאירועים קלים".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully