וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' ישראלי באוקספורד כינה את מתקפת 7 באוקטובר "מסר מעצים של חמאס"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 16:50

בסרטון שפורסם באינסטגרם הציע הפרופ', אבי שליים, כי מתקפת הטרור הרצחנית היוותה התנגדות לגיטימית כחלק מהמאבק הפלסטיני לכיבוש הישראלי. "חמאס שלח מסר - ההתנגדות לא מתה", טען. מנכ"ל תנועת StandWithUs UK: לא יעלה על הדעת - על אונ' אוקספורד לגנות את דבריו מיידית

תיעודים חדשים של מחבלי חמאס באזור המסיבה ברעים/שימוש לפי סעיף 27 א'

הפרופ' הישראלי אבי שליים מאוניברסיטת אוקספורד פרסם היום (רביעי) סרטון באינסטגרם, שבו טען כי מתקפת הטרור הרצחנית של 7 באוקטובר הינה התנגדות לגיטימית כחלק מהמאבק הפלסטיני. עוד אמר כי המתקפה היוותה חלק מפעילות חמאס - כתנועה הפלסטינית היחידה שמביעה התנגדות ל"כיבוש הישראלי".

"באמצעות מתקפת 7 באוקטובר שלח חמאס מסר מעצים: ההתנגדות הפלסטינית לא מתה - חמאס ימשיך את המאבק למען חופש הפלסטינים", אמר שליים.

פרופ' אבי שליים מאוניברסיטת אוקספורד 10 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"באמצעות מתקפת 7 באוקטובר שלח חמאס מסר מעצים". פרופ' אבי שליים מאוניברסיטת אוקספורד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנכ"ל תנועת StandWithUs,UK, יצחק צרפתי, הגיב לדבריו: "לא יעלה על הדעת שאחרי הזוועות האכזריות של 7 באוקטובר, הטבח המזעזע ביותר שבוצע ביהודים מאז השואה, ובזמן שאזרחים ישראלים ובריטים עודם בשבי חמאס - פרופסור באחת האוניברסיטאות המובילות בעולם נותן לגיטימציה למתקפה תוך שהוא מכנה אותה "מסר רב עוצמה". אוניברסיטת אוקספורד צריכה לגנות את דבריו באופן מיידי ולנקוט פעולה משמעותית - הפגיעה במוניטין שלהם ניכרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully