וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור בהובלת המאבק באלימות בחברה הערבית: מנכ"ל "יוזמות אברהם" פורש

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 14:21

ד"ר ת'אבת אבו ראס, שיסיים את תפקידו היום, כיהן כמנכ"ל שותף של הארגון בעשר השנים האחרונות. "ניסיונו רב השנים ותרומתו לחברה המשותפת קידמה את היחסים בין יהודים וערבים לאין ערוך". שהירה שלבי, שכיהנה בעבר כסגנית ראשת עיריית חיפה וחברת מועצה בעיר, תירש את מקומו

בווידאו: ירי על בית עסק בבאקה אל גרבייה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי עשור בהובלת הארגון שנאבק באלימות בחברה הערבית ומקדם שוויון בין יהודים לערבים בישראל, ד"ר ת'אבת אבו ראס סיים היום (רביעי) את תפקידו בהובלת "יוזמות אברהם". אבו ראס כיהן כמנכ"ל שותף של יוזמות אברהם מאז 2014 לצידו של אמנון בארי-סוליציאנו. שהירה שלבי, שכיהנה בעבר כסגנית ראשת עיריית חיפה וחברת מועצה בעיר, תירש את מקומו.

"תרומתו הגדולה של ת'אבת לאורך השנים קידמה את יוזמות אברהם כארגון מוביל למדיניות חיים משותפים ומומחה ליחסי יהודים-ערבים. בתפקידו תרם ת'אבת לחיזוק השותפויות האסטרטגיות של הארגון עם מנהיגים אזרחיים ופוליטיים חשובים מהחברה הערבית, וקידם תוכניות, עקרונות ואת ערכי הארגון מול דרגי הממשל הגבוהים ביותר. הוא הוביל את הארגון במומחיות, רגישות ותוך היכרות מעמיקה עם השטח והדרג הפוליטי. ת'אבת הוא פעיל חברתי ופוליטי מוביל שניסיונו רב השנים ותרומתו לחברה המשותפת קידמה את היחסים בין יהודים וערבים לאין ערוך", נמסר מהארגון.

ד"ר ת'אבת אבו ראס הצהיר עם עזיבתו: "בעשור האחרון החברה בישראל השתנתה והציבה לפתחנו אתגרים חדשים שחלקם הובילו להישגים גדולים ביחסי יהודים-ערבים. אני גאה בעשייה של יוזמות אברהם בתקופה זו, ושמח על האפשרות שהיתה לי להוביל את הארגון. אני בטוח ששהירה ואמנון ימשיכו את העשייה החשובה גם בימים קשים אלה. אני מודה לצוות המקצועי והמסור של הארגון על העבודה המשותפת, ולשותפים הרבים שלנו בחברה האזרחית, במשרדי הממשלה ובדרג הפוליטי. גם לאחר סיום תפקידי אמשיך לתמוך בקידום חברה משותפת, בשוויון בין יהודים וערבים ובדמוקרטיה בישראל".

ת'אבת אבו ראס, מנכ״ל שותף בעמותת יוזמות אברהם.. ., אתר רשמי
ת'אבת אבו ראס, מנכ״ל שותף בעמותת יוזמות אברהם./אתר רשמי, .
שהירה שלבי. יוזמות אברהם, אתר רשמי
שהירה שלבי/אתר רשמי, יוזמות אברהם

שלבי היא בין המייסדות של התנועה הפמיניסטית הפלסטינית בישראל, והקימה מספר יוזמות וארגונים שמטרתם לשפר את חייהן של נשים פלסטינית בישראל. שהירה שימשה כיועצת לארגוני שינוי חברתי בנושאי מנהיגות, חשיבה אסטרטגית, פיתוח משאבים, הנחיית קבוצות, ניהול ועבודה קהילתית. שהירה עבדה בקבוצת המשימה של הארגונים היהודיים המובילים בארה"ב לנושא אזרחי ישראל הערבים (IATF) במטרה להעלות למודעות את הסוגיות והאתגרים העומדים לפתחה של החברה הערבית בישראל, והיא מומחית בייעוץ ארגוני וניהול דיאלוג. בשנה האחרונה כיהנה שהירה כסמנכ"לית ביוזמות אברהם. היא מוסמכת בלימודי דתות ובוגרת בעבודה סוציאלית.

שהירה שלבי, המנכ"לית השותפה הנכנסת: "זו תקופה מאתגרת להשתתף בהובלתו של ארגון יוזמות אברהם, ולהמשיך לקדם לצד אמנון את הערכים של חברה משותפת בישראל. אני מצפה להמשיך לקדם שוויון בין יהודים וערבים לצד הצוות המצוין של הארגון והשותפים הרבים לדרך. אני מודה לת'אבת על התרומה האדירה שלו לקידום הארגון בפרט, ועל העשייה שלו למען קידום חברה משותפת ושוויונית בכלל. ת'אבת מותיר מורשת שמאפשרת להמשיך לקדם את החיים המשותפים גם בתקופה קשה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully