וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה לוחמים נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה, שמונה נפצעו קשה

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 8:05

סמל לביא גיהסי מחטיבת הנח"ל נפל מירי נ"ט, סגן יעקב איליאן וסגן עומרי שורץ נהרגו בהיתקלות עם מחבלים. עומרי עשה שנת שירות בקיבוץ בארי לפני שירותו הצבאי, בבוקר ה-7 באוקטובר לחם בקיבוץ כיסופים והציל את חיהם של רבים

בווידאו: תיעוד חיסול בכירי המערך האווירי של חמאס. 20.12.23/דו"צ

צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום את שמותיהם של שלושה חיילי צה"ל שנפלו בקרבות ברצועת עזה והודעה נמסרה למשפחותיהם. שנים מבין הנופלים נהרגו באותו קרב בצפון רצועת עזה.

סמל לביא גיהסי, בן 19, מחשמונאים, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט בבית בו שהה הכוח.

חלל צה"ל סמל לביא גיהסי, 21 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
חלל צה"ל סמל לביא גיהסי, 21 בדצמבר 2023/דובר צה"ל

סגן יעקב איליאן, בן 20, מרמת גן, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כמפקד כיתה בבא"ח גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה בהיתקלות עם מחבלים. סגן אליאן הוא בגור התיכון הממלכתי דתי אמי"ת בר-אילן גוש דן שברמת גן.

תומר שופר, מנהל בית הספר, ספד לו: "הלב הענק שלו והחינניות שאפיינו אותו, חיברו אליו את החברים ועשו אותו לתלמיד אהוב על המורים. הוא למד במגמת מחשבים, הכין עצמו לשירות קרבי וכנער התנדב באופן קבוע במשטרת ישראל. עם גיוסו, החל במסלול של לוחם בגדוד שקד של גבעתי. יעקב חונך בביתו על ערכים של ציונות ואהבת המדינה ורצה לתרום לה ככל יכולתו לכן החליט ללכת לקורס קצינים ומשם יצא לקרב ממנו לא שב. אנו מבכים את לכתו ושולחים חיבוק גדול ותנחומים להוריו היקרים, לאחותו ולכל אוהביו על אבידה עצומה ועל החיים שנגדעו בטרם עת".

חלל צה"ל סגן יעקב אליאן, 21 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
חלל צה"ל סגן יעקב אליאן, 21 בדצמבר 2023/דובר צה"ל

סגן עומרי שורץ, בן 21, משדמות דבורה, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בסיירת צנחנים, נפל בקרב בצפון רצועת עזה בהיתקלות עם מחבלים. עומרי גדל במושב שדמות דבורה שבגליל התחתון והינו נצר למקימי המושב. בנעוריו, היה עומרי פעיל בתנועת בני המושבים, ועשה שנת שירות בקיבוץ בארי. בבוקר ה-7 באוקטובר, עומרי לחם בחיבוץ קיבוצים והציל את חיהם של רבים.

חלל צה"ל סגן עומרי שורץ 2, 21 בדצמבר 2023. באדיבות המשפחה
חלל צה"ל סגן עומרי שורץ 2, 21 בדצמבר 2023/באדיבות המשפחה

בנוסף, צה"ל התיר לפרסום כי שמונה חיילים נפצעו קשה בקרבות ברצועת עזה. בקרב בו נפלו סגן עומרי שורץ וסגן איליאן יעקב נפצעו קשה קצין ושני צוערים מגדוד 'גפן' - בית הספר לקצינים. שני לוחמים בגדוד 50, חטיבת הנח"ל, נפצעו קשה בקרב ברצועת עזה כתוצאה מפיצוץ מטען. לוחם במילואים ביחידת עוקץ, חטיבת המרום, נפצע קשה בקרב ברצועת עזה במהלך היתקלות של הכוח. קצין שיריון בגדוד 532, חטיבה 460 נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה במהלך היתקלות עם מחבלים. לוחם שיריון במילואים בגדוד 9218, חטיבת קרייתי (4), נפצע קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לטיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully