וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונות בלתי נתפסות": שכונת היוקרה של עזה הפכה לעיי חורבות | צפו בתיעוד

המלחמה בעזה: לפי עדויות וסרטונים מתוך רצועת עזה, שכונת רימאל ("חולות" בערבית) הוחרבה כמעט לגמרי כתוצאה מתקיפות חיל האוויר. בסרטונים משם נכתב: "שכונת רימאל הפכה לעיי חורבות ואפר", "מראות בלתי נתפסים - שכונת רימאל כמו שלא ראיתם אותה מעולם"

בווידאו: שכונת היוקרה של עזה הפכה לעיי חורבות/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל תקף הלילה ברחבי רצועת עזה ומעל ל-200 יעדים הותקפו בח'אן יונס ובשכונת רימאל הנחשבת לשכונת היוקרה של הרצועה. לפי עדויות וסרטונים מתוך רצועת עזה, שכונת רימאל ("חולות" בערבית) הוחרבה כמעט לגמרי. בסרטונים נכתב: "שכונת רימאל הפכה לעיי חורבות ואפר", "מראות בלתי נתפסים - שכונת רימאל כמו שלא ראיתם אותה מעולם". בסרטונים נראו תושבי השכונה מסתובבים בה המומים לנוכח המראות.

דובר צה"ל הודיע הבוקר כי מטוסי קרב וכלי שיט של צה"ל תקפו בלילה מטרות רבות של חמאס. עשרות מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מעל ל-200 מטרות. בין היתר, תקפו המטוסים תשתית צבאית של הג'יהאד האיסלמי בח'אן יונס, מחסן אמצעי לחימה בשימוש חמאס הממוקם במסגד, ותשתית מבצעית ששימשה פעילי חמאס. בנוסף, תקפו המטוסים דירה מבצעית של פעיל חמאס במערך הנ"ט, תשתית המשמשת את אחד מבכירי הארגון ונכס אשר שימש את פעילי הארגון וממוקם בבניין רב קומות בשכונת אל פורקאן. המטוסים תקפו גם מסגד ובו מפקדה מבצעית של חמאס.

שכונת היוקרה של עזה הפכה לעיי חורבות
10.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שכונת רימאל חרבה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כך נראתה שכונת רימאל לפני שהוחרבה

דובר צה"ל אמר בתדרוך לכתבים הצבאיים כי הושגה שליטה על גדר הגבול של רצועת עזה, וטען כי אף מחבל לא נכנס ממנה. בנוסף, לדבריו, אין לצה"ל מידע על מנהרות שחצו את הגדר.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully