וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנית הקעקועים שגופתה הוצגה על ידי חמאס: פעילת שלום

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 17:10

משפחתה של שני לוק, בעלת אזרחות גרמנית שנרצחה במסיבת הטבע, עדיין מקווה שבסרטון המזעזע שבו חמאס מוביל אותה בעזה ללא בגדיה היא מחוסרת הכרה ולא מתה. דודתה סיפרה היום בעיתונות הגרמנית שהיא סירבה להתגייס מטעמי מצפון, ואמה התחננה לכל שביב מידע

בווידאו: תיעוד של המבלים במסיבת טבע/סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני לוק, אמנית הקעקועים הישראלית בעלת האזרחות הגרמנית שנחטפה על ידי חמאס וגופתה הוצגה לראווה בסרטון מזעזע, היתה סרבנית גיוס מטעמי מצפון ופציפיסטית. כך סיפרה דודתה היום (שני) לעיתון הגרמני "דר שפיגל". לוק נכחה במסיבת הטבע שבה נטבחו 260 משתתפים. אחרי שנחטפה פרסם חמאס סרטון של גופתה מובלת על משאית, כשמסביב תושבי עזה צועקים "אללה אכבר". אמה, ריקרדה, התחננה לקבל מידע על גורלה, בתקווה שלמרות הסרטון המחריד, היא עדיין בחיים. לוק יצרה קשר עם משפחתה בתחילת האירוע, ואז הקשר נותק.

שני לוק שנחטפה על ידי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונתה של אמנית הקעקועים שני לוק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחמאס טענו שמדובר בחיילת ישראלית, אבל משפחתה אומרת שלמרות שלוק גדלה בישראל, היא סרבה להתגייס, והסתייעה בדרכון הגרמני שלה כדי להימנע משירות בצבא. לדברי המשפחה, היא השתתפה בארגון פסטיבלי מוזיקה. המשפחה זיהתה שמדובר בשני על פי הקעקוע שעל רגלה. הם עדיין מקווים שהיא היתה רק מחוסרת הכרה. "שלחו לנו סרטון שבו ניתן לראות את ביתנו בבירור כשהיא מחוסרת הכרה במכונית עם פלסטינים נוסעים בעזה", אמרה אמה בסרטון, "אני מבקשת מכם לשלוח לנו כל סיוע או כל מידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully