וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחל "משכה זמן" עד שחולצה: "הבאתי למחבלים שתייה. פינקתי אותם, צחקתי איתם"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 22:45

תושבת אופקים הוחזקה בביתה כ-20 שעות, ובגבורה הצליחה לתעתע במחבלים עד שכוחות ימ"מ פרצו פנימה: "הבנתי שזה על החיים שלי, לפחות אמשוך את הזמן עד שהחבר'ה יבואו. כל שנייה אמרתי שאני צריכה לשירותים, כדי שהשוטרים יראו שאני חיה"

בווידאו: אופקים: שוטרים מנסים לחלץ בני ערובה תחת ירי בלתי פוסק/דוברות משטרת ישראל

רחלי אדרי ובעלה חולצו אתמול (ראשון) מביתם באופקים, לאחר כ-20 שעות בהן הוחזקו בו כבני ערובה. בשיחה לוואלה!, סיפרה רחלי על רגעי האימה, במהלכם בין היתר איתרו המחבלים כובעי משטרה השייכים לבניהם השוטרים בארון - והחריפו את האיום כנגדם.

"הייתה אזעקה, רצנו לממ"ד, ואני רואה חמישה מחבלים ששוברים לנו את החלונות", סיפרה. "אמרו לנו שהם מהמשטרה, אבל הם דיברו בערבית. הם נכנסו, העלו אותי למעלה, שברו את הפלאפון שלי ושל בעלי, שאלו אותנו שאלות, חיטטו בארונות - שברו הכל", הוסיפה.

אחרי שאיתרו את כובעי המשטרה, השייכים כאמור לבניהם של הזוג, סיפרה רחלי כי "כיווני עליי נשק, וגם את הרימון מעל הראש. אמרתי לו שאני צריכה להזריק אינסולין, ניסיתי להשכיח ממנו שיש לי ילדים שוטרים. אמרתי לו שיש לי ילדים באמריקה, והם פוצצו את דוד השמש".

לוחמים בעיר שדרות 07 באוקטובר 2023. Jamal Awad, פלאש 90
״הייתה אזעקה, רצנו לממ״ד, ואני רואה חמישה מחבלים ששוברים לנו את החלונות״/פלאש 90, Jamal Awad

הבאתי להם שתייה - זירו, מים. לקראת הערב התחיל להיות חשוך. הם אמרו 'אנחנו שהידים, אנחנו שהידים, הילדים שלנו אוהבים מה שאנחנו עושים'", סיפרה רחל. "הלכו לחלונות לוודא שאין תגבור, שיבואו לפנות אותנו. פתאום אנחנו שומעים ב-12 בלילה שהימ"מ נכנסים. תראה את דוד ואני פה, תראה איזה הבדל בינינו שלא ירו בנו. הם ישבו בכל מיני מקומות. במקום להרוג אותנו המחבלים רצו לכל המקומות והתחבאו עד שירו בהם. אני רוצה להודות לשוטרים, הם הגיבורים שלנו. לא להאמין שיש לנו כאלה שוטרים".

רחל סיפרה שהיא הביאה למחבלים אוכל וצחקה איתם, הכל על מנת להשיג כמה שיותר זמן לכוחות הימ"מ להגיע לזירה ולתכנן את פעולת החילוץ: "אני פינקתי אותם, צחקתי איתם. אמרתי 'אלמד אתכם עברית אתם אותי ערבית'. הבנתי שזה על החיים שלי, לפחות אמשוך את הזמן עד שהחבר'ה יבואו להציל אותי. כל שנייה אמרתי שיש לי פיפי, כדי שהשוטרים יראו שאני חיה. לא האמנתי שאצא מפה בחיים. תראה איזה מרחב ביני לבין המחבלים. אני מודה לחיילים ולשוטרים. כל שנייה אמרתי "שמע ישראל", אמרתי לבעלי אם נמות נמות יחד. בוא ניתן יד ביד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כוחות הביטחון בעוטף עזה. ג'מאל עוואד, פלאש 90
"מודה לחיילים והשוטרים"/פלאש 90, ג'מאל עוואד

"הם היו אצלנו מעל 20 שעות", סיפרה, "וכל הזמן הזה מדברים איתנו. השוטרים והבן שלי שהוא גם שוטר היו למטה, ואז הימ"מ הגיעו המחבלים הסתכלו אם יש תגבור מלמטה. בשלב הזה הימ"מ זרק רימון - ומאז אני כבר לא זוכרת. בעלי קפץ עליי. היה להם המון נשק, אני לא מאמינה שאני חיה".

אביתר, בין בניהם של הזוג, קצין במשטרה, סיפר: "הייתי במשא ומתן מהבוקר בבית. היו שוטרים ובלשים שחירפו את נפשם כדי להציל חיים, חתרו למגע. היו שוטרים שנפגעו לפני כן ברחוב במרדף אחרי המחבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully