וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

הדר מוכתר קיבלה אלפי קולות בודדים, אלי אבידר - אלף: המפלגות שלא עברו את אחוז החסימה

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 11:38

"אומץ" שמזוהה עם התנגדות לחיסונים קיבלה כ-13 אלף קולות מספירת 85 אחוז מהקולות, הדר מוכתר קיבלה ששת אלפים, ירון זליכה גרף 11 אלף - כמו אביר קארה, ואלי אבידר - פחות מאלף: אלו המפלגות הבולטות שלא עברו את אחוז החסימה

הדר מוכתר הותקפה בכניסה לקלפי, 1 בנובמבר 2022/טיקטוק

אחוז ההצבעה הגבוה בבחירות 2022, שעמד על 71.3 אחוז, תרם בין השאר גם להעלאת הרף עבור המפלגות כדי לעבור את אחוז החסימה. לאור זאת ניהלו מפלגות רבות מאבק עיקש כדי לעבור את אחוז החסימה, אולם לצד מפלגות כמו מרצ והמפלגות הערביות - היו לא מעט מפלגות שלא הצליחו לעבור את אחוז החסימה ונותרו מאחור.

לצד מפלגת "הבית היהודי" של איילת שקד, המפלגות הבולטות ביותר שלא הצליחו לעבור את אחוז החסימה הן "אומץ" - שחבריה מזוהים עם המאבק נגד התו הירוק ונגד התחסנות לקורונה; "חופש כלכלי" בהנהגת סגן שר אביר קארה; "צעירים בוערים" בהנהגת הדר מוכתר שבסקרים רבים במהלך החודשים האחרונים התקרבה אל אחוז החסימה; וכן "הכלכלית החדשה" בהנהגת ירון זליכה שכמו בפעמים הקודמות נכשלה ולא הצליחה לעבור את אחוז החסימה. מפלגתו של אלי אבידר, השר לשעבר ומי שהיה חבר כנסת מטעם מפלגתו של אביגדור ליברמן, גרפה מאות קולות בלבד.

הדר מוכתר. חדשות 12, צילום מסך
פישלה. מוכתר/צילום מסך, חדשות 12

לפי נתונים חלקיים אחרי ספירה של כ-84 אחוז מהקולות, "אומץ" גרפו מעל 13 אלף קולות, אביר קארה גרף 11 אלף קולות, ירון זליכה גרף נתון דומה, והדר מוכתר גרפה 6,332 קולות. אלי אבידר, כאמור, גרף פחות מאלף קולות לפי הספירה החלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully