וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההרשעה: תביעה בגובה 2.5 מיליון שקלים נגד כרמל מעודה והוריה

9.12.2020 / 22:58

עם סיום הכרעת הדין בעניינה של הגננת המתעללת, החליטה ניקול דניאל, ששני ילדיה עברו התעללות אכזרית בגן, להגיש תביעה אזרחית. היא נימקה את המהלך ברצונה להשמיע את טענותיה באולם בית המשפט נגד הגננת. הורים אחרים הביעו תקווה כי ייגזר על הגננת העונש המרבי

בווידאו: הגננת כרמל מעודה הורשעה בהתעללות בפעוטות/צילום: יותם רונן, עריכה: אסף דרורי

ניקול דניאל, אם לשני ילדים שעברו התעללות אכזרית בגן אותו ניהלה כרמל מעודה, שהורשעה היום (רביעי) בהתעללות בפעוטות, הגישה נגדה תביעה אזרחית. התביעה, על סך שניים וחצי מיליון שקלים, הוגשה נגד מעודה והוריה עם סיום הכרעת הדין בעניינה של הגננת.

"ההרשעה מעולם לא הוטלה בספק, ובתומו של הליך משפטי שוחק נפשית לי ולמשפחתי, החלטתי היום להגיש תביעה אזרחית נגד מעודה ובני משפחתה", אמרה דניאל. היא הסבירה כי "לא יתכן שבמקרה מחריד כל כך לא ישמע קולי ולא יבוא לידי ביטוי הכאב שלי". היא הוסיפה כי בחרה להגיש את התביעה "כדי לוודא שכרמל מעודה תשמע אותי לא כעדה אלא כתובעת, ותתמודד עם מעשיה לא כנאשמת אלא כאדם".

התביעה הוגשה היום באמצעות עורכי הדין קרן ברק ומרק לייזרוביץ, המייצגים את ניקול ודניאל רון, ששני ילדיהם הקטנים סבלו מהתעללות מצד מעודה. הנימוק להגשת התביעה האזרחית נגד הוריה של כרמל נומקה בשל היותם בעלי הגן. כמו כן, נטען כי ההורים נכחו לכאורה בעת שכרמל התעללה בפעוטות.

הכרעת דין | כרמל מעודה, מפעילת גן 'בייבי לאב' בראש העין עם אביה. המחוזי מרכז (לוד) 9 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
כרמל מעודה עם אביה, בדיון הכרעת הדין היום/ראובן קסטרו

מוריה קואליו, שגם בנה עבר התעללות על ידי כרמל מעודה, סיפרה על תחושת הקלה לאחר הכרעת הדין היום. "במקרים שבהם לא יוחסו לה סעיפי התעללות, הוחלט לייחס לה תקיפה של פעוט", אמרה קואליו. "לפי מה שהפרקליטות אומרת היא תקבל שש או שבע שנים. זה לא מספיק לדעתי על מה שהיא עשתה", הבהירה.

לטענתה, "אני לא יכולה לומר שזה עובר ואני לא יכולה להרגיש שאנחנו במקום יותר טוב. יכול להיות שאחרי שהיא תקבל את העונש שלה אני אצליח לישון קצת".

עוד בוואלה!

"הרימה מהחולצה והטילה לרצפה": הגננת כרמל מעודה הורשעה בהתעללות בפעוטות

לכתבה המלאה

עורכי הדין לייזרוביץ וברק, מומחים בתביעות נגד עברייני אלימות, המייצגים את המשפחה הנפגעת מסרו כי "הכרעת הדין שהושגה היום היא רק השלב הראשון בתהליך שבמסגרתו כרמל מעודה תהיה חייבת לפצות את המשפחה, ההורים וילדיהם הרכים, על מעשים שאין עליהם כפרה, על אלימות בלתי נתפסת ופגיעה בנפשם וגופם של חסרי הישע שזקוקים להגנה יותר מכל".

עורך דין שירן ברגמן, שמייצג את כרמל מעודה בהליך הפלילי מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "בית המשפט קיבל חלק מטענותינו וזיכה את כרמל מחמישה סעיפי אישום". הוא הוסיף כי "בית המשפט קיבל את בקשתנו לקבל את חוות הדעת של גורמי הטיפול הרלוונטים טרם הטיעונים לעונש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully