וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת רוסיה החדש נכנס לתפקיד: "לעבוד קשה למען האזרחים"

בתוך פחות מיממה, הושלם הצעד שאמור לפנות את הדרך לפוטין להישאר בתפקיד בעתיד ומיכאיל מישוסטין נכנס לנעליו של מדבדב. "יש לנו עבודה עצומה", הודה ראש שירותי המס לשעבר ודמות לא מוכרת בפוליטיקה המקומית

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אישר היום (חמישי) את מינויו של ראש הממשלה החדש מיכאיל מישוסטין, זמן קצר אחרי שראש שירותי המס הפדרליים קיבל את אישור הפרלמנט. כניסתו המהירה לתפקיד, פחות מיממה אחרי שקודמו דימיטרי מדבדב התפטר יחד עם ממשלתו, היא חלק משינויים מקיפים במערכת הפוליטית ברוסיה שנתפסים כמהלך של פוטין להאריך את שלטונו גם עם תום כהונתו ב-2024.

בעת נאומו בפני הפרלמנט, אמר מישוסטין כי הממשלה החדשה שלו תצטרך לעבוד קשה כדי שאזרחי רוסיה ירגישו שיפור ממשי בחייהם. "כפי שהנשיא הדגיש כמה פעמים, האזרחים היו צריכים כבר להרגיש עכשיו את השינויים לטובה, וכרגע זה רחוק מכך", אמר. ראש הממשלה החדש, בן 53, שאינו דמות מוכרת בפוליטיקה המקומית, אמר כי הממשלה צריכה להשיב את אמון הקהילה העסקית.

הוא הודה שיש "עבודה עצומה" בפניה של הממשלה, והבטיח שהיא תהיה קשובה ל"ביקורת בונה". לדבריו, הממשלה תעבוד מקרוב עם אזרחים מהשורה. "חשוב מאוד עבורנו לשמוע מה קורה", אמר ראש הממשלה החדש.

ראש ממשלת רוסיה הנכנס, מיכאיל מישוסטין נואם בבית התחתון של הפרלמנט הרוסי במוסקבה 16 בינואר 2020. רויטרס
מבטיח להיות פתוח לביקורת. מישוסטין, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully