וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נספרו יותר מ-99% מהקלפיות: ניצחון גדול לליכוד על המחנה הציוני

פער דרמטי בין המדגמים לתוצאות האמת: נתניהו זוכה ב-30 מנדטים לעומת 24 מנדטים בלבד להרצוג. הרשימה המשותפת עם 14, לפיד 11 וכולנו עם 10 מנדטים. בנט ירד ל-8, ש"ס ויהדות התורה עם 6, ליברמן 6. מרצ עברה את אחוז החסימה, ישי בחוץ

עריכה: שניר דבוש, גדי וינסטוק

ניצחון גדול לליכוד על המחנה הציוני: אחרי ספירת 99.7%מהקלפיות, עולה כי מפלגת הליכוד מקבלת 30 מנדטים לעומת 24 בלבד למחנה הציוני. הרשימה המשותפת היא השלישית בגודלה עם 14 מנדטים, מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד אחריה עם 11 מנדטים ומפלגת כולנו בראשות משה כחלון עם 10.

לצפייה בתוצאות האמת לחצו כאן

הבית היהודי של נפתלי בנט מתרסקת וזוכה ב-8 מנדטים בלבד, לעומת 12 בכנסת היוצאת. ש"ס מקבלת 7 מנדטים. יהדות התורה וישראל ביתנו עם 6 מנדטים כל אחת - מרצ עברה אך בקושי את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, ואילו מפלגת יחד בראשות אלי ישי נמצאת מתחתיו בשלב זה.

תוצאות האמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה לגני התערוכה בתל אביב כדי לחגוג את תוצאות הבחירות, אחרי שלפי המדגמים הוא צפוי להרכיב פעם נוספת את הממשלה. "כנגד כל הסיכויים, השגנו ניצחון גדול למחנה הלאומי בראשות הליכוד", הצהיר נתניהו, שמפלגתו צפויה לקבל בין 27 ל-28 מנדטים, בנאום מתון יחסית. "השגנו ניצחון גדול לעמנו. אני גאה בעם ישראל, שברגע האמת ידע להפריד בין עיקר לתפל ולעמוד על העיקר - ביטחון אמיתי, כלכלה אחראית, וכן – רווחה חברתית שאנחנו מחוייבים לה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוה"מ בנימין נתניהו נואם במטה מפלגת הליכוד, מרץ 2015. ראובן קסטרו
ראש הממשלה נתניהו, הלילה/ראובן קסטרו

נתניהו הוסיף כי "עלינו להקים ממשלה חזקה ויציבה, שתדאג לביטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל. אתגרים גדולים מאוד לפנינו. אינני יכול לפרט את כולם, אך אני יכול לומר לכם בבטחה שאנו עומדים בפני אתגרים מדיניים וביטחוניים, וגם אתגרים חברתיים וכלכליים. הבטחנו לטפל במחירי הדיור ובהפחתת יוקר המחייה – ואנחנו נעשה זאת".

(עדכון: 3:01)

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully