וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במועמד הליכוד מאיים על פעיל מרצ: "בוא החוצה אם אתה גיבור"

במהלך כנס פוליטי במרכז הבינתחומי בהרצליה נשמע אורן חזן, מקום 30 בליכוד ובנו של ח"כ לשעבר יחיאל חזן שהורשע במרמה, פונה לפעיל מרצ: "עוכר ישראל, יש לו ריח מסריח". לדברי עד ראייה, "הוא חיפש צרות ולא התבייש להיות אלים"

צילום: גיא אורדיבר, עריכה: ניב פוקס

המרכז הבינתחומי בהרצליה אירח היום (ראשון) את כנס "בוחרים דמוקרטיה 2015", שבמהלכו נאמו פוליטיקאים רבים והשתתפו תומכי המפלגות השונות. במהלך היום, כפי שמתאר גיא אורדיבר, סטודנט במכללה, איים אורן חזן, מקום 30 ברשימת הליכוד לכנסת, על פעיל מרצ שנכח במקום.
"עברתי באזור וראיתי שיש התגודדות של פעילים מכל מיני מפלגות", מספר אורדיבר. "הפעילים של מרצ והמחנה הציוני שרו ביחד וקראו קריאות ביחד, ובשלב מסוים הוא (חזן) פשוט בא וצרח עליהם: 'עוכרי ישראל', 'תעופו מפה'. בשלב מסוים הוא נכנס להתגוששות עם אחד מפעילי מרצ שהיה במקום והם צרחו אחד על השני והחליפו דחיפות".

לדבריו, נוכחים במקום הפרידו בין הצדדים, אולם כעבור כמה דקות, לאחר שפעילי מרצ אמרו לחזן שיתבייש, הרוחות שוב התלהטו. "הפעיל של מרצ לא קילל ולא הרביץ, הבנאדם פשוט חיפש צרות ולא התבייש להיות אלים", מוסיף אורדיבר. "הוא שם יד על הגב של פעיל מרצ ואמר לו: 'בוא נצא החוצה, אתה גיבור גדול, נכון? יש לו ריח רע מהפה, שיתקלח. עוכר ישראל'. הפעיל לא אמר לו כלום, רק פנה לאנשים ואמר להם שהוא (חזן) מאיים עליו".

חזן הוא בנו של חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן, שהורשע במרמה, זיוף בכוונה לקבל דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובהפרת אמונים, במסגרת פרשת ההצבעות הכפולות בכנסת ב-2003. לפני שלושה חודשים פרסם המועמד לכנסת סרטון בהשתתפו אביו, ובו הם נראים משוחחים כשברקע מוזיקה מהסרט "הסנדק". האב אמר לבנו: "זו ההזדמנות שלך להחזיר לליכוד את הכבוד, ולתקן את העוול שנעשה לי כחבר כנסת".

חזן טוען כי דברי עד הראייה מסולפים. "האמת לא משתקפת בסרטון חלקי זה במאום. עצוב לראות איך השמאל הקיצוני עורך סרטים בצורה מגמתית ושקרית, ולא מעלה את הסרטון המלא עם הקדימון שבו נראה איש מרצ, 'גיבור העלילה התמים', בשיא כיעורו - מגדף, מתגרה, יורק ומקלל. האיש שחשב שהוא גיבור. הוא הפריע רבות לשיח התרבותי שהתנהל, ואני בסך הכול חיבקתי אותו ואמרתי לו שהתנהגותו הברברית ברבים היא ממש לא גבורה גדולה, ולכן הצעתי לו שיצא וינח לנו בשקט".

לקריאה נוספת:
לקראת רצח פוליטי נוסף? "דמה של זועבי הותר, זה עניין של זמן"
הליכוד על נאום בר אילן: "כבר לא רלוונטי"
סערת גרבוז: "מנשקי קמעות ועובדי אלילים השתלטו על המדינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully