וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחי דנמרק התחייבו לקיים יותר יחסי מין

בתי ספר בעיירה הדנית ת'יי עומדים בפני סכנת סגירה, כיוון שמספר התלמידים צונח, ואחוזי הילודה נמוכים. האזרחים האכפתיים התחייבו בפני המועצה המקומית להתחיל להביא יותר ילדים לעולם

צילום מסך

בסרטון: קמפיין לעידוד ילודה בדנמרק

דנמרק השלווה נמצאת בבעיה: שיעור הילודה נמצא בשפל של 27 שנים, והממלכה עושה כל שביכולתה כדי לשנות את המאזן השלילי. כך למשל, תושבי העיירה ת'יי, שהבינו שבתי ספר שלהם עומדים להיסגר, החליטו לקחת את העניינים לידיים (ולחדר המיטות), והתחייבו בפני המועצה המקומית לקיים יותר יחסי מין כדי להגדיל את הילודה. המועצה מצידה התחייבה להשאיר את בתי הספר פתוחים לארבע שנים נוספות, כדי לראות שהאזרחים אכן נאמנים למילתם, ומעמידים דור חדש.

לפי נתוני הממשלה, שיעור הילודה בשנת 2013 בדנמרק היה הנמוך זה עשורים – עשר לידות על כל אלף תושבים. רק ב-1983 שיעור הלידות היה נמוך יותר - 9.9 לכל אלף תושבים. לפי ה"קופנהגן פוסט", מרבית הזוגות שואפים להוליד שניים או שלושה ילדים, אך אחד מכל חמישה זוגות נותר חשוך ילדים. כעת מנסים בדנמרק לעודד את האזרחים להביא יותר ילדים לעולם, ומנסים לשכנעם לעשות זאת בעזרת מבצעים מפתים.

דנמרק. צילום מסך
הורים שיצליחו להוכיח כי יצרו את ילדם בחופשה- יקבלו פרסים/צילום מסך

מחקרים הוכיחו כי התושבים הדנים מקיימים יחסי מין בחופשות בשיעור גבוה יותר ב-46% מאשר בחיי היום יום. עוד הוכח כי 10% מההתעברויות מתרחשות בחופשות מחוץ לדנמרק - לכן, הורים אשר ייצאו לחופשה ויצליחו להוכיח כי יצרו את ילדם כששהו ביעד מרוחק, יקבלו אספקת ציוד לרך הנולד לשלוש שנים, וחופשה המותאמת לילדים - הכל כדי להגביר את הילודה וליצור דור חדש וצעיר, שיתמוך בדור המבוגר. כמו שאומרים אצלנו בעדה: שאלה יהיו הצרות שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully