וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את הנערה ברחובות - ואיים להרוג אותה

23.10.2014 / 12:04

הנער מואשם במעשה סדום, מעשה מגונה וניסיון אינוס. על פי כתב האישום, הוא אילץ אותה לרדת מהאופניים ואז אנס אותה. לאחר שביצע את זממו, זרק עליה את בגדיה, הורה לה להסתובב עם הפנים לקיר - ונמלט

אילוסטרציה. ShutterStock
הנאשם חסם את דרכה, הורה לה לרדת מהאופניים ואמר לה ללוות אותו לביתו/ShutterStock

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז לנוער בלוד כתב אישום נגד הנער בן ה-15 שנעצר בחשד לאונס הקטינה ברחובות. הוא מואשם בשורה של עבירות, בהן מעשה סדום בקטינה, ניסיון לאינוס של קטינה, ניסיון למעשה סדום בקטינה, מעשה מגונה בקטינה, איומים וגניבה. המשטרה עצרה בתחילה נער בן 17 בחשד למעשה החמור, שהכחיש את המיוחס לו, ולאחר שהתברר כי הוא אכן לא היה מעורב באירוע נעצר החשוד, שהועמד לדין.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
"מבצע מהסרטים": המשטרה קטעה את מפגש הפסגה של עולם הפשע
בנו של הנרצח בחיפה: "רצחו את אבא שלי מול העיניים"
אישום: מעסה אנס מטופלת במהלך מסאז' בכפר סבא

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שחף קלינמן-שמעוני, ב-9 באוקטובר, סמוך לשעה 5:15, יצאה הנערה מביתה ועלתה על אופניה. לאחר שרכבה מעט בשכונה הופיע הנאשם, שהיה שרוי בגילופין, ניגש אליה, חסם את דרכה והורה לה לרדת מהאופניים. לאחר שעשתה כן תפס בידה ואמר כי הוא נזקק לתמיכתה כדי לצעוד לביתו, ואיים עליה שאם לא תעשה כדבריו - יהרוג אותה. כאשר הגיעו הנאשם והנערה סמוך לביתה היא אמרה שהיא רוצה ללכת. בתגובה, הוא איים עליה ואמר שאם היא תלך, הוא יהרוג אותה ואת כל מי שבביתה.

על פי המתואר, הנאשם והמתלוננת המשיכו ללכת, ובהגיעם בסמוך לקיוסק בעיר, נעצרו. או אז הפשיל הנאשם את מכנסיו ותחתוניו והורה לקטינה להוריד את בגדיה. המתלוננת סירבה וניסתה לסגת, ובתגובה הוא הפשיט אותה חרף בכיה ובקשותיה שיחדל ממעשיו, ותוך כדי שהוא מורה לה להיות בשקט. לאחר מכן ניסה לאנוס אותה כמה פעמים וביצע בה מעשה מגונה ומעשה סדום תוך איומים. כשסיים, זרק את בגדיה עליה והורה לה לעמוד עם הפנים לקיר, להתלבש ולספור עד מאה. בשל פחדה ממנו, עשתה כדבריו. בשלב זה לקח הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד שלה וברח מהמקום. הוא נעצר ביום שלישי האחרון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully