וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד בבחירות למועצת לוד נורה; מצבו בינוני-קשה

22.10.2013 / 7:30

רעול פנים נכנס לבית ברחוב הרב קוק בלוד וירה באיש, המתמודד באחת הרשימות למועצת העיר. במשטרה חוקרים אם יש קשר לבחירות המקומיות. שני חשודים במעשה נעצרו

שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות, נורה אמש (שני) בלוד מועמד באחת הרשימות למועצת העיר. בני משפחתו פינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשהוא סובל מפגיעות בבטנו וברגלו ומצבו מוגדר בינוני עד קשה.

שתי גופו נמצאו ברכב שרוף בטייבה. שלומי גבאי
הגבר נורה בבטנו וברגלו/שלומי גבאי

מחקירה ראשונית של שוטרי מרחב שפלה במחוז מרכז עולה כי בשעות הערב שהה האיש בבית אחת המשפחות התומכות במועמדותו למועצת העיר ברחוב הרב קוק. רעול פנים שנכנס לבית ירה לעברו שתי יריות ונמלט מהמקום.

לפי שעה לא ברור אם הרקע לירי הוא התמודדותו של הנפגע בבחירות בעיר. מפקד מרחב שפלה של המשטרה מינה צוות חקירה מיוחד לחקירת הירי, ובמהלך הלילה נעצרו שני חשודים במעשה, תושבי העיר. השניים יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

כמה שעות לפני הירי בלוד, נמצאו בתוך מכונית בבית העלמין בטייבה שתי גופות. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו את המכונית כשהיא עולה באש, ובתוכה מצאו את שתי הגופות. זהות ההרוגים לא ידועה. במשטרה חושדים כי מדובר בחיסול על רקע פלילי. אתמול לפנות בוקר נורה למוות באור יהודה איציק קיסוס, אחת הדמויות המרכזיות בארגונו של זאב רוזנשטיין, שכלוא מאז 2007. בעבר התגלע סכסוך מר בין קיסוס בן ה-38 לבין אנשי ארגונו של איציק אברג'יל. הוא עבר להתגורר בצפון הארץ ולאחרונה חזר למרכז. המידע המודיעיני ייחס לו תכנון לחסל את מאיר אברג'יל.

(עדכון ראשון: 1:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully