וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "יד2 לייב" בתל אביב בעיצומו: "יש מציאות"

הפסטיבל שנערך זו השנה השנייה ברציפות יצא לדרך היום ויימשך גם מחר, בין השעות 18:00-23:00. מגוון מוצרי אלקטרוניקה, אופנה וגאדג'טים מוצעים למכירה: "זו כבר מסורת"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

בגן צ'רלס קלור בתל אביב נפתח היום (רביעי) פסטיבל yad2 Live, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו. מדובר בפסטיבל גדול למכירת מוצרי יד שנייה שיימשך גם מחר בין השעות 18:00-23:00. הפסטיבל מאפשר לקהל הרחב למכור ולקנות מוצרי יד שנייה ביריד הפנינג ענק בחוף הים. זהו הפסטיבל היחידי שמתקיים בחודשי הקיץ, שהוא לא רק חינמי אלא אפשר גם להרוויח בו כסף. "אנחנו בעצם נמצאים במסורת", אמר היום יבין גיל-מור, מנכ"ל יד2. "זו פעם שלישית שאנו נפגשים בפסטיבל יד2. ערכנו אותו בשנה שעברה בת"א ובחיפה ועכשיו אנחנו שוב פה".

לדברי גיל-מור, זה כמה שנים מנסה יד2 לדחוף לצרכנות נבונה. "אנחנו מאמינים שלקנות ולמכור מוצרי יד שנייה זה נכון, זה חכם, חסכוני וירוק ואנו מזמינים את כולם ליהנות מהחוויה", ציין. "האזור מתחלק למגוון מתחמים. יש את המתחמם המרכזי שהוא מתחם 'כל-מיני', יש אזור אספנות - אנשים הביאו כל מיני מוצרים שהם אספו, יש אזור כלי נגינה, אזור של אופנה והאזור שאני הכי אוהב זה ילדים מוכרים לילדים, וכך אנחנו מחנכים את הדור הבא להתעסק בצרכנות נבונה".

פסטיבל יד2 LIVE: חוויית צרכנות נבונה. טל אנגלנדר
"מחנכים לצרכנות נבונה". הפסטיבל בגן צ'רלס קלור, היום/טל אנגלנדר

סיגל כספי, מנכ"ל וואלה! שופס, הוסיפה: "אנחנו מציעים כאן המון מוצרי חשמל וגאג'טים ואלקטרוניקה ואפילו כפכפי הוויאנס. אלה מוצרים מתוך המגוון העשיר שאנו בדרך כלל מוכרים באתר, ופה זה במתכונת של עודפים ותצוגות כראוי ליד2".

גם בעלי הדוכנים הביעו שביעות רצון מהפסטיבל המיוחד. "אני מוכר מטבעות מאוסף שלי", סיפר חיים. "זה מטבעות של מדינת ישראל ופלסטין. פעם אספתי, היום אני מוכר הכל. לדבריו, אוסף המטבעות בן לא פחות מ-30 שנים. חגית, שהגיעה לקנות, סיפרה כי מצאה במקום ספלים לאספרסו ותיק קטן. "זה נחמד, גם סתם להעביר את הזמן זה נחמד ולפעמים מוצאים מציאות", אמרה. "פשוט נחמד מאוד. אני כבר שנה שנייה כאן. זה מאורגן יפה, יותר טוב משנה שעברה ויש יותר דוכנים וההתארגנות יותר טובה. אני חושבת שזה אפילו יצליח יותר בשנה הבאה".

פסטיבל "יד2 לייב" בתל אביב יוצא לדרך

  • עוד באותו נושא:
  • יד2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully