וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו בתל אביב נגד יוקר המחיה: חמישה נעצרו

המפגינים, שקראו לצדק חברתי, צעדו לאורך אבן גבירול וחסמו חלקים ממנו לסירוגין. חמישה מהם נעצרו בחשד להפרת הסדר. לפני שבוע התקיימה בעיר הפגנה על רקע העלאת מחירי הדלק

המשטרה עצרה אמש (שבת) חמישה בני אדם בחשד שהפרו את הסדר וחסמו כביש במסגרת הפגנה שנערכה בכיכר רבין בתל אביב למען צדק חברתי ונגד יוקר המחיה ובה השתתפו מאות בני אדם. העצורים נלקחו לתחנת משטרת מרחב ירקון בעיר להמשך חקירה.

כ-250 בני אדם צעדו מכיכר רבין, לאורך רחוב אבן גבירול ועד לצומת ארלוזורוב. הם נשאו שלטים שעליהם כיתובים כגון: "נמאס", "אני מאוד כועס", ו-"נשבית את המדינה", וחסמו לסירוגין את הכביש. לאחר מכן עשו את דרכם בחזרה לכיכר רבין.

לפני שבוע בדיוק התקיימה בעיר הפגנה שמטרתה הייתה להחיות את המחאה החברתית מהקיץ. ההפגנה התקיימה על רקע העלאת מחירי הדלק ומחירי החשמל והמים. ערב קודם לכן התרכזו עשרות פעילים חברתיים בכיכר רבין בניסיון להקים אוהלים במקום.

המשטרה שהגיעה למקום פירקה את האוהלים, ובשלב מסוים אף פרצה שריפה במקום, ככל הנראה במחסני העירייה. הפעילים דיווחו על עימותים עם שוטרים ועל מעצר של שתי מפגינות. "אני קורא לכל האזרחים להתעורר, להפסיק להיות עבדים ולצאת להילחם על הזכויות שלכם", קרא אחד מהפעילים החברתיים.

לקריאה נוספת:
המחאה חוזרת? אוהלים הוקמו בכיכר רבין בתל אביב
מחאת הדלק: מפגינים התעמתו עם ח"כים מקדימה
למרות המכרז החדש: מורי היל"ה ישביתו הלימודים

לפניות לענת שלו: anat.shalev2184@walla.com
לפניות למור שמעוני: mor.shimony@walla.com


עדכון ראשון: 23:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully