וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: 21 הרוגים בפיגוע סמוך לכנסייה קופטית

21 בני אדם נהרגו ורבים נוספים נפצעו בפיצוץ מכונית תופת סמוך לכנסייה קופטית בעיר אלכסנדריה שבמצרים. היעד: פגיעה במתפללים הנוצרים שיצאו מהכנסייה לאחר שציינו את בוא שנת 2011

21 בני אדם נהרגו ורבים נוספים נפצעו בפיצוץ שאירע הלילה (שבת) סמוך לכנסייה קופטית בעיר אלכסנדריה שבמצרים. משרד הפנים המצרי אישר כי מכונית תופת התפוצצה סמוך לכנסיית "אל-קדיסין" בסביבות השעה 00:20, עת יצאו ממנה המתפללים שהגיעו לציין את בוא השנה החדשה.

רשת הטלוויזיה אל-ג'זירה דיווחה כי לאחר הפיצוץ התקבצו מאות נוצרים קופטים ותקפו את כוחות המשטרה והחילוץ המקומיים שפעלו במקום. על פי הדיווח, נאלצה המשטרה להשתמש בגז מדמיע על מנת לפזר את המפגינים. כמו כן דווח כי הפיצוץ גרם להרס רב בכנסייה ואף במסגד סמוך לכנסייה. עדי ראייה שהיו במקום סיפרו כי פיצוץ מכונית התופת הוביל לפיצוצם של שני רכבים נוספים, דבר שגרם לבהלה בזירת הפיצוץ.

בעקבות הפיגוע, הורה שר הפנים המצרי, חביב אל-עאדלי, להגביר את השמירה על כל הכנסיות במצרים. האחראי על הביטחון באלכסנדריה, הגנרל מוחמד איברהים, הגיע לאזור הפיגוע והורה לערוך סריקות באזור על מנת למנוע פיצוצים נוספים.

עדכון ראשון: 4:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully