וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד להזנחת הבת: "נמצאה במשקל 35 ק"ג"

משטרת נתניה חושדת כי צעירה בת 20 נזנחה בדירה בעיר ועברה במשך חודשים התעללות מצדן של אמה וסבתה. נבדק חשד כי הסבתא מנעו מהצעירה לעשות את צרכיה בשירותים. הצעירה נמצאה כשהיא סובלת מתנאי הזנחה קשים וכשהיא שוקלת כ-35 קילוגרם. "מצטיירת תמונה מזעזעת"

צעירה בת 20 הוזנחה בדירה בנתניה ועברה התעללות, על פי החשד על ידי סבתה ואמה במשך תקופה ארוכה, "של חודשים עד שנים". שוטרי סיור מתחנת נתניה הגיעו הלילה (ראשון) לדירה, לאחר ששכנים ששמעו צעקות הבוקעות ממנה הזעיקו אותם לבניין.

השוטרים פרצו לדירה ומצאו בה את הסבתא ואת הנכדה כשהיא סובלת מתנאי הזנחה קשים ובתת תזונה חריף, במשקל של כ-35 קילוגרם. מהמשטרה נמסר כי הנכדה נראתה מפוחדת כשהיא מסתתרת באחד מהחדרים. מהמשטרה נמסר כי האירוע הסבתא הטילה את מרותה על כל דיירי הבית והשליטה טרור במסגרתו ניתן מזון במשורה וחל איסור על הילדה להשתמש בשירותים.

המשטרה הזעיקה את רשויות הרווחה בעיר ומיד לאחר מכן נעצרו הסבתא כבת 75 ואם הנכדה כבת 40. מבירור ראשוני עולה כי הצעירה נכלאה בבית ואף לא הורשתה לעשות צרכיה בשירותים ונותקה מכל קשר עם העולם.

קצין הנוער של משטרת נתניה פקד אהרון רנד סיפר לוואלה! חדשות כי במשטרה מנסים עדיין להבין את התמונה. "מדובר בצעירה בת 20 שנמצאה במצב של תת תזונה. היא עברה מסכת קשה של התעללויות, היא מאוד מפוחדת". בין היתר, מסר רנד, כי נמנע מהצעירה לעשות צרכים בשירותים. "כשמחברים את כל חלקי הפאזל מצטיירת תמונה מזעזעת של הזנחה", אמר רנד. לאם ולסבתא מיוחסות עבירות של הזנחה, כליאה תקיפה, התעללות ואיומים. לאחר חקירה שוחררה האם למעצר בית.

עדכון ראשון: 11:47

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully