וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "ייתכן שנצטרך כמה מבצעים בעזה"

לדברי שרת החוץ, מטרת פעילות צה"ל ברצועה היא להביא "שקט לזמן ארוך". "היינו צריכים לשנות את המשוואה לפיה הם יורים ואנחנו מגיבים בקושי"

"חמאס צריך להבין שהסיפור הזה שיורים פעם אחת ויש שקט נגמר. אני מקווה שתוצאות המבצע הזה יובילו לשקט לזמן ארוך, אך ייתכן שנצטרך כמה מבצעים. זה ייקח זמן". כך אמרה הערב (שבת) ממלאת מקום ראש הממשלה ושרת החוץ ציפי לבני.

בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 הבהירה לבני, כי "היינו צריכים לשנות את המשוואה לפיה הם יורים ואנחנו מגיבים בקושי. זה נגמר השבוע. חלק מזה זה פגיעה בתשתיות, ולאחר מכן לייצר מציאות שבה לא יורים על ישראל ולעצור את ההברחות לרצועה".

שרת החוץ הוסיפה, כי "העניין הוא לא רק שקט בשטח. העולם הערבי שמתמודד עם בעיות מבית צריך לעשות מעשה. העולם הערבי המתון צריך להבין שהחמאס הוא גם בעיה שלהם". לבני התייחסה גם לסוגיית החייל החטוף גלעד שליט. "כל מה שאנחנו עושים לוקח בחשבון גם את עניין גלעד שליט", אמרה. "אני רואה את עצמי אחראית להשבתו".

בתשובה לשאלה על חילוקי הדעות בינה לבין שר הביטחון אהוד ברק אמרה לבני, כי "יש לנו אחריות איומה על הכתפיים בימים אלו. אנחנו אחראים על החיילים האלה. אנחנו יושבים שלושה אנשים עם אחריות משותפת. הדיון הוא ענייני, יכולים להיות חילוקי דעות אבל הדיון הוא ענייני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully