וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלל לתקן את רשת הדיג, וטבע למוות

21.12.2013 / 11:50

דייג בן 67 שהיה עם חבריו על סירה מול חופי יפו צלל לסדר את הרשת, אולם לא שב לפני המים. חבריו משו אותו, והעבירו אותו לחוף - שם בוצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי מד"א ביצעו בדייג פעולות החייאה ממושכות אך נאלצו לקבוע את מותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר בן 67 טבע היום (שבת) למוות מול חופי תל אביב. המקרה הקשה אירע כשהאיש היה בסירת דיג עם חבריו, מספר קילומטרים מהחוף.

לפי העדויות, הוא צלל למים כדי לפרוש את הרשת או לתקן אותה - אולם כעבור זמן מה, כשבושש לעלות - הבינו חבריו שמשהו אינו כשורה. הם ירדו במהירות למים ומשו אותו בחזרה לסירה, כשבמקביל הזעיקו את כוחות מד"א.

גל ליבנה, חובשת בכירה במוקד מד"א הזניקה ניידת טיפול נמרץ ובמקביל תידרכה את חבריו של הטובע כיצד לבצע בו פעולות החייאה במשך דקות ארכות תוך שהם בשיט לכיוון נמל יפו. בהגיעם לשם ביצעו חובשים ופרמדיקים של פעולות החייאה בדייג שנפגע קשה.

"מצאנו את האיש מחוסר הכרה - ללא דופק ונשימה, אף שחבריו ביצעו בו פעולות החייאה. התחלנו מיד בפעולות החייאה כשהוא עדיין בסירה, ובהמשך העברנו אותו לרציף בנמל שם המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו", סיפר פאראמדיק מד"א רונן כהן.

על אף שעונת הרחצה ננעלה מזמן, הים התיכון ממשיך לגבות קורבנות גם בימי החורף. רק לפני שבועיים טבע למוות גבר בן 54 שנכנס לרחוץ במי הים בחוף ארבע עונות שבנתניה. מצילים ופקחים שהבחינו בו משו אותו מהמים וכוחות ההצלה העניקו לו טיפול במקום, שבסופו נקבע מותו.

עוד בוואלה! חדשות
האובססיה של פוטין עשויה להביא לקריסתה של רוסיה
היום הקצר בשנה: בהיר אבל עדיין קריר
הזמרת פיירוז: "אני מעריצה את חסן נסראללה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully