וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא יהלומים בשווי 700 אלף שקל - והחזיר לבעלים

19.12.2013 / 0:01

יהלומן מבני ברק הפך לשיחת היום בבורסה ליהלומים, לאחר שמצא שקית יהלומים שאבדה, והפקיד אותה בידי המחלקה המשפטית בבורסה, שם הושבה לבעליה. "לא האמנתי שיש צדיקים כאלה"

הסיפור הבא הפך לשיחת היום בבורסה ליהלומים ברמת גן: אשר, יהלומן חרדי מבני ברק, מצא ביום חמישי שעבר שקית ובה יהלומים המוערכים בשווי של 200 אלף דולרים. הוא הפקיד אותה בידי המחלקה המשפטית בבורסה, וזו השיבה בתחילת השבוע את האבדה לבעליה, יהלומן אחר בבורסה.

היהלומן החרדי גילה את השקית סמוך למלון "שרתון סיטי טאוור". "צעדתי באזור ולפתע הבחנתי בשקית ניילון שמונחת על הרצפה", סיפר לוואלה! חדשות, "לתדהמתי גם גיליתי בה כמות גדולה של יהלומים. הייתי אחוז תדהמה". עם האוצר שבידיו הוא ניגש מיד למחלקה המשפטית בבורסה ובנוכחות חברי הנהלת הבורסה, היהלומים נבדקו, נשקלו והוכנסו בתוך מעטפה אל הכספת במחלקה.

עוד חדשות טובות:
צפו ברגע מרגש: אב חירש שומע לראשונה את בתו שרה
הדרך אל האושר? 2 זוכים ב-650 מיליון בלוטו בארה"ב
צפו: הזינוק של המאבטח הציל את חיי התינוק

ביום ראשון, לאחר סוף שבוע ארוך ומייגע שעבר על היהלומן הוותיק שאיבד את השקית סמוך למלון, הגיע בנו, גיא, למחלקה המשפטית בבורסה ליהלומים ויידע אותם על האבדה. גיא, העובד בעסק היהלומים המשפחתי, סיפר כי המשפחה התגייסה לערוך חיפושים סביב המקום ואף נעזרו במצלמות האבטחה הפרושות באזור.

הניסיונות למצוא את שקית היהלומים או לאתר את מי שמצא אותה עלו בתוהו ואובדן השקית הפך לסיוט מתמשך – עד לביקור במחלקה המשפטית. לאחר שנשאל סדרת שאלות במטרה לוודא כי היהלומים אכן שייכים לו, הוא קיבל את השקית בחזרה. "נשמתי לרווחה כשנמצאה האבדה", סיפר גיא לוואלה! חדשות, "לא האמנתי שיש אנשים צדיקים כאלו". עוד באותו היום הוא הודה לאשר על השבת האבדה.

אשר אף קיבל במהלך השבוע מכתב מהמחלקה המשפטית בבורסה, שבו שיבחו אותו על היושרה ואף זכה לקבל סכום כסף מגיא. אשר הוסיף: "חונכתי מגיל קטן שדבר שאינו שלי, לא נוגעים בו. היה לי ברור ופשוט שאני חייב למצוא את בעל האבדה. חשבתי על הסיוט שעובר עליו ושמחתי כשהשקית הוחזרה לידיו".

(עדכון ראשון: 21:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully