וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 13 טבע בבריכה בקאנטרי בחולון, מצבו קשה

18.6.2012 / 10:17

הנער נפגע באורח קשה לאחר שטבע בבריכת שחייה ברחוב חיים לסקוב בחולון. צוות של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו מחוסר הכרה ומונשם לבית החולים תל השומר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

נער כבן 13 טבע הבוקר (שני) בבריכת שחייה ברחוב חיים לסקוב בחולון, בעת יום כיף בו השתתף עם בית ספרו. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לנער טיפול רפואי ראשוני, ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במצב קשה, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם למרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

אחד המורים בבית הספר, רותם לוי, סיפר לוואלה! חדשות על המאורע: "הגענו אל התלמיד, המורה לשל"ח השני ואני, שנינו חובשים צבאיים. המציל כבר התחיל לבצע בו פעולות החייאה ואנחנו המשכנו את הפעולות, החזרנו לו דופק ונשימה והזמנו תוך כדי נט"ן". הוא הוסיף כי "בשום מקרה לא נשקפת שום סכנה לחייו. לא ידוע עדיין מה הסיבה לטביעה, דברים לפעמים קורים שילדים נופלים, זה חלק מהעניין של להיות ילד".

פרמדיק מד"א, דורון מרגיתאי, סיפר: "צוות האמבולנס קיבל קריאה על נער כבן 13 שטבע בבריכת נחשונית בחולון. כשהגענו למקום מצאנו את הנער אחרי שהוא נמשה מהמים על ידי המצילים בבריכה כשהוא מעורפל הכרה, כנראה שתה ושאף הרבה מאוד מים ונוזלים לריאות. נאלצנו להנשים אותו ולייצב את מצבו הנשימתי והוא הועבר מורדם, מונשם ובמצב יציב יותר ישירות לטיפול נמרץ כללי ילדים בבית החולים שיבא בתל השומר. הדבר היחיד שצוות המצילים סיפר במקום שהוא נמשה מקרקעית הבריכה החוצה מחוסר הכרה".

לפני כחודש טבע ילד בן שש טבע בבריכת מלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. המציל במקום משה את הילד מתחתית הבריכה, והוא פונה במצב קשה לבית החולים דנה לילדים, שבמרכז הרפואי איכילוב בעיר. משטרת תחנת לב תל אביב ומשרד העבודה החלו בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully