וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת התלוננה על הטרדה מינית במשרד ראש הממשלה

טל שלו וקובי דוד

3.8.2012 / 12:15

העובדת הוותיקה טוענת כי מנהל בכיר במשרד ראש הממשלה מתנכל לה ומעיר כלפיה הערות סקסיסטיות במסגרת עבודתם המשותפת. מנגד, הוא טען כי העובדת היא שמתנכלת לו

חשד להטרדה מינית במשרד ראש הממשלה: עובדת ותיקה במשרד ראש הממשלה התלוננה בשבועות האחרונים כי מנהל בכיר במשרד ראש הממשלה מתנכל לה ומעיר כלפיה הערות סקסיסטיות במסגרת עבודתם המשותפת.

העובדת, הכפופה לאותו מנהל, ביקשה לעבור לעבוד ביחידה אחרת במשרד ראש הממשלה, פנתה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, ותיארה בפניו את השתלשלות האירועים. מנגד, המנהל הבכיר טוען כי העובדת התנכלה לו במסגרת עבודתם המשותפת. בנציבות שירות המדינה סירבו להגיב על הדברים וכך גם במשרד ראש הממשלה.

כזכור, בפברואר השנה נאלץ ראש הסגל של ראש הממשלה נתניהו, נתן אשל, לעזוב את תפקידו בעקבות תלונה שהוגשה בעניין ר', אחת העובדות בלשכה, על הטרדה. אשל פרש מתפקידו במסגרת הסדר טיעון משמעתי בנציבות שירות המדינה, במסגרתו הודה בהתנהגות לא הולמת.

בית הדין למשמעת של עובדי המדינה קבע כי הסדר הטיעון שנחתם עם אשל, במסגרתו הוטלה עליו נזיפה חמורה, הוא הסדר טיעון מידתי שמאזן בין האינטרס הציבורי לבין הנסיבות האישיות של אשל.

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il
לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

לקריאה נוספת
נתן אשל הורשע, פרקליטו: "עבר גיהנום תקשורתי"
נתניהו על פרשת אשל: "לא ראוי שאשמע על כך מהתקשורת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully