וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בחיל האוויר: החשוד המרכזי שוחרר ממעצר

10.9.2012 / 16:36

בית הדין הצבאי שיחרר את המדריך לשעבר בחיל האוויר, לאחר שהשתכנע מעמדת פרקליטו כי יחסי המין שקיים עם חניכות בבית הספר היו בהסכמה, ולא באונס. הוא עדיין חשוד בבעילה

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית הדין הצבאי ביפו שיחרר היום (שני) ממעצר את החשוד המרכזי בפרשת עבירות המין בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע, לאחר שהשתכנע כי יחסי המין שקיים המדריך עם התלמידות הקטינות היו בהסכמה, במסגרת מערכת יחסים רומנטית. יצוין כי העבירה האחרת המיוחסת לחייל ששוחרר היא בעילה אסורה בהסכמה של שש קטינות, לאור העובדה שהיה מדריך בבית הספר בזמן המעשים, וזו עדיין עומדת נגדו.

הארכת מעצר לחשודים בפרשת האונס בבית הספר הטכני, ספטמבר 2012. דרור עינב
עבירת הבעילה עדיין מיוחסת לחשוד. בית הדין הצבאי ביפו, היום/דרור עינב

לפני כשבוע נחשפה פרשיית המין החמורה, במסגרתה חשודים שלושה מדריכים בבית הספר כי קיימו יחסי מין עם תשע תלמידות קטינות במסגרת בית הספר. הפרשה התפוצצה עם תלונתו של מדריך לשעבר, שטען כי המעשים ידועים בבית הספר ומושתקים בו. המשטרה הצבאית ומשטרת ישראל פתחו בחקירה סמויה, ובשבוע שעבר הוסר צו איסור פרסום בעניין. שני מדריכים חשודים שוחררו בתנאים מגבילים לאחר שהתלמידות הודו כי יחסי המין אכן היו בהסכמה. השלישי, לעומת זאת, נעצר לאחר שאחת התלמידות טענה כי המדריך אנס אותה, וכי לא התלוננה כי חששה לעתידה בבית הספר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"אחד המדריכים הסתכסך עם החשוד"

השופטים השתכנעו מעמדתו של עורך הדין של החשוד, בני קוזניץ, שאמר כי היחסים היו בהסכמה מלאה. קוזניץ אמר בתום הדיון כי "מהרגע הראשון טענו כי מדובר ביחסים בהסכמה. מדובר בחיסול חשבונות על רקע אישי. אנו מקווים שפרטים חדשים ייחשפו וישפכו אור על כל הפרשה שהתחילה בקול תרועה רמה". התביעה לא התנגדה לשחרורו.

גורם המקורב לחשוד המרכזי אמר כי "אחד המדריכים הסתכסך עם החשוד והחליט לנפח את הפרשה. לא היה אונס ולא משהו שמתקרב לזה. יש לנו מידע שמסוגל להטות את הכף בפרשה ובית הדין הצבאי יודע את זה". בית הדין קבע עוד כי ב-27 בספטמבר יתקיים דיון נוסף, בו תודיע התביעה אם בכוונתה להגיש כתב אישום.

עוד בנושא
הותר לפרסום: חשד שחיילים בחיל האוויר אנסו בנות 14
אחת הקורבנות בפרשת המין בחיל האוויר: "פחדתי להתלונן"
מפקד המכללות בחיל האוויר: "לא ידענו על פרשת המין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully