פייסבוק הודיעה הערב (רביעי) כי שיתפה פעולה עם חקירות פדרליות בנוגע להשפעת פעולות ברשת החברתית, שבוצעו ככל הנראה על ידי גורמים ברוסיה, וייתכן שהשפיעו על המרוץ לנשיאות ארצות הברית. לפי ההודעה, בבחינה של קניית מודעות, כמאה אלף דולר הושקעו בכ-3,000 מודעות מיוני 2015 עד מאי 2017, שהיו קשורות לכ-470 עמודים וחשבונות מזויפים שהפרו את תנאי השימוש של פייסבוק, וסביר שהופעלו ברוסיה. המודעות התמקדו בהעצמה של נושאים שנויים במחלוקת ובהפצת מסרים פוליטיים ובהם זכויות להט"ב, נושאי גזע, הגירה ונשיאת נשק. מתוך מודעות אלה, כ-50 אלף דולר הושקעו בכ-2,200 מודעות בעלות הקשר פוליטי.