וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במשרד הביטחון: "מסכסכים בין ברק למנכ"ל שלו"

11.1.2012 / 16:02

הגורם מכחיש כי יואב גלנט, שהיה מיועד לרמטכ”לות, יחליף את מנכ"ל המשרד אודי שני, ורומזים למזימה: ”מקור השמועה במי שניסה למכור לעיתונאים ידיעה על הארכת כהונת אשכנזי”

האם מי שאמור היה להתמנות לרמטכ"ל, ימצא עצמו מנכ"ל משרד הביטחון? בימים האחרונים נפוצה שמועה במערכת הביטחון, על כוונתו של שר הביטחון אהוד ברק למנות את אלוף (במיל') יואב גלנט לתפקיד מנכ"ל משרדו, במקומו של אודי שני, שיעבור לתפקיד מנכ"ל התעשייה האווירית. בלשכת השר מכחישים בתוקף את השמועה, וטוענים כי מקורה בניסיון של גורמים בעלי אינטרס לסכסך בין השר לבין שני. גורם בכיר במשרד אמר אמש (שלישי) בשיחה עם וואלה! חדשות: "אנחנו מכירים את השמועה הזו, היא נבדקה על ידי כלל הגורמים, ואלה מכחישים את הנושא. הדבר יצר הרבה מתח וחשדנות".

ומי עומד מאחורי השמועה הזו? גורם בכיר אחר במשרד הביטחון יצא להתקפה שהזכירה את ימי "המלחמה" בין לשכות ברק והרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי. "מקורו של גל השמועות הוא באותם נוכלים שניסו 'למכור' בזמנו לעיתונאים ידיעה על כך שברק שוקל להאריך את כהונתו של אשכנזי לשנה חמישית, כדי ליצור מציאות מדומה". גורם בכיר בלשכת השר טען כי האפשרות להחליף את אודי שני לא עלתה בשום אפשרות: "זה ניסיון נואש של גורמים שליליים שהפילו בעבר עיתונאים", אמר הגורם, שניסה לרמוז על מקור השמועה. "אנחנו צריכים להזהיר מהתופעות הללו".

בימים האחרונים התגברה השמועה לגבי החלפת שני בגלנט, וזאת לאור הודעתו של מנכ"ל התעשייה האווירית, יצחק ניסן, על כוונתו לסיים את תפקיד בחודש אוקטובר הקרוב – ובכך, אולי, לפנות את מקומו לשני. מלבד האחרון, הועלו כמועמדים להחליף את ניסן גם מפקד חיל האוויר העומד לסיים את תפקידו, אלוף עידו נחושתן, או מזכירו הצבאי של ראש הממשלה, אלוף יוחנן לוקר, במידה וזה יפסיד במרוץ על ירושתו של נחושתן, מול ראש אגף התכנון, אלוף אמיר אשל.

עוד על הסכסוכים בצמרת מערכת הביטחון
”בחור שאני מכיר”: כך ניסה אשכנזי להרחיק עצמו מהרפז
בועז הרפז: ”לא זייפתי המסמך, קיבלתי אותו”
”בן כספית ניהל מערכה להכפשת האלוף גלנט”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully