וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בסיוע לרצח צעיר, אך הגופה טרם נמצאה

גלעד גרוסמן

5.12.2011 / 18:10

מנחם עמיאל הואשם תחילה ברצח, בהסדר טיעון שבמסגרתו היה אמור להוביל את החוקרים למקום שבו טמן, כביכול, את גופתו של אבי אוחיון, תלמיד ישיבה מאופקים. הפרקליטות הודתה: אין גופה

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שני) את מנחם עמיאל, בן 28 מתל אביב, שהודה במסגרת הסדר טיעון בסיוע לרציחתו של אבי אוחיון, תלמיד ישיבה מאופקים בספטמבר 2008. עמיאל הואשם בתחילה ברצח, למרות שגופתו של אוחיון מעולם לא נמצאה. היום הותר לפרסום כי הסדר הטיעון החדש החליף הסדר טיעון קודם, במסגרתו עמיאל הצטווה לגלות למשטרה היכן הוחבאה הגופה. במשך כמה חודשים חיפשו החוקרים את הגופה במקום שאליו כיוון אותם עמיאל, אך ללא הועיל. הפרקליטות ועורכי דינו של עמיאל יבקשו מבית המשפט לגזור עליו 14 שנות מאסר.

פרקליטו של עמיאל, עורך הדין שי נודל, אמר לבית המשפט כי מרשו עבר בדיקות פוליגרף בהן נשאל על אודות המידע שמסר. התובעת, עורכת הדין אושרה גז, אמרה כי עדכנה את משפחת המנוח על כך שהמשטרה עדיין לא הצליחה לאתר את גופתו של בנם או לברר מה עלה בגורלו.

אוחיון, שבתקופה מסוימת ניהל מכון ליווי, נראה לאחרונה בספטמבר 2008. בכתב האישום המקורי נטען כי עמיאל הסיע אותו למקום מפגש כלשהו בתל אביב, ושם רצח אותו, בדרך שאינה ידועה, והטמין את גופתו במקום כלשהו. במשך כעשרה ימים, השתמש עמיאל בכרטיס האשראי של אוחיון, ורכש באמצעותו מוצרים ששוויים נאמד ביותר מ-50 אלף שקלים. בתחילת אוקטובר 2008 טס עמיאל לארצות הברית. הוא שב לארץ ביולי 2010, רק אחרי שגורש מארצות הברית על ידי פקחי הגירה. הוא נעצר כעבור זמן קצר.


עוד על הפרשה
המנוח, אבי אוחיון - תלמיד ישיבה ומנהל מכון ליווי
גם בני משפחתו של עמיאל נעצרו בחשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully