וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: גנב 28 גופות, חנט - והלביש בבגדי נשים

אנטולי מסקובין, היסטוריון ו"מומחה לבתי קברות", נעצר לאחר שהתברר כי לקח את ההתמחות שלו צעד אחד רחוק מדי: בביתו בעיר ניז'ני נובוגרוד נמצא אוסף ביזארי שאסף בבתי הקברות המקומיים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

התחביב החולני של ההיסטוריון הרוסי: אנטולי מוסקבין, תושב העיר ניז'ני נובגרוד כבן 45, המוכר כהיסטוריון בעל שם הדובר 13 שפות ואף תואר בתקשורת כ"גאון", נעצר השבוע בחשד שהוציא מקבריהן 28 גופות של נשים, לקח אותן לביתו, חנט אותן והלבישן בבגדי נשים.

"בדירה שלו מצאו השוטרים 28 'בובות-אדם', שהוא הלביש בבגדים שגנב מקברים בבתי קברות, וכמו כן חלקי גופות של בני אדם שעברו חניטה", הסבירה לעיתונאים סווטלנה קובילינה, דוברת המשטרה המקומית.

מעצרו של מוסקבין, שעל פי אחד הדיווחים נתפס על חם בבית קברות כשהוא נושא שק עם עצמות, מהווה את שיאה של חקירת משטרה שנמשכה למעלה משנה, בעקבות מספר מקרים של חילול קברים באזור. על פי הדיווחים ברוסיה, הוא בחר בקפידה את הגופות שגנב לאוסף הבובות הביזארי שלו: השלל כלל שרידים של צעירים וצעירות בלבד. בדירה בה התגורר חיו יחד עמו גם שני הוריו.

"בנוסף לבובות, המשטרה החרימה מדירתו מספר רב של בגדים שנגנבו מבתי קברות, שלטים של קברים, תמונות של בתי קברות וספרות מקצועית שקשורה לנושא", הוסיפה קובילינה. "האיש עצמו מוכר מאוד בחוגים מדעיים מסוימים כהיסטוריון וכמומחה לבתי קברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully