וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריימריז בעבודה: 56% הצביעו עד שעות הערב

פנחס וולף

12.9.2011 / 19:02

ביום חגה של המפלגה לא נרשמו אירועים חריגים וההערכה היא שאחוז הצבעה גבוה ייטיב עם המתמודדים שלי יחימוביץ' ועמרם מצנע. במטה הרצוג התלוננו על עימותים עם תומכי פרץ במספר קלפיות

נועם אשל

(צילום: קובי אליהו, נעם אשל, ערן גילווארג ושי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

הפריימריז במפלגת העבודה בשיאו: נכון לשעה 21:00 הצביעו 37,315 מתפקדים, המהווים 55.8% ממספר הבוחרים בבחירות לראשות המפלגה. במהלך היום התקבלו מספר תלונות על אי סדרים אולם הבחירות עוברות בשקט יחסי וללא אירועים חריגים. ההערכה היא שאחוזי הצבעה גבוהים יועילו למתמודדים שלי יחימוביץ' ועמרם מצנע שיצליחו להשיג תמיכה בקרב מצביעים שאינם תומכים מובהקים של אף לא אחד מהמטות. ההערכה היא שבתום יום הבחירות יצביעו בין 60% ל-65%.

מי הכי מתאים להנהיג את מפלגת העבודה? הצביעו

העבודה בוחרת יו"ר - כותרות אחרונות:
המועמדים לראשות העבודה הצביעו: "יום משמעותי"
קצת עבודה בעיניים: כל מנהיגי המפלגה לדורותיהם
פריימריז במפלגת העבודה: "בחירות גורליות"

במטה הבחירות של עמיר פרץ אמרו כי יגישו תלונה במשטרה בעקבות טענות שפעילים התחזו לפעיליו של פרץ. חשדם התבסס על שיחות טלפון שקיבלו פעיליו של פרץ במהלך היום בהן נמסר להם כי המועמד יקיים במשרדו בתל אביב כנס שלא היה מתוכנן. ממטהו של פרץ נמסר כי הדבר מלמד על פאניקה וחוסר ניסיון של מי שלכאורה עומד מאחורי התרמית.

גם במטהו של יצחק (בוז'י) הרצוג התלוננו על מספר אירועים חריגים במהלך היום. לטענתם, במספר מוקדים התעמתו פעילים של הרצוג עם פעילים של המתמודדים האחרים, ובעיקר עם תומכי עמיר פרץ. עוד נמסר על עימות חריף שנרשם בקריית אונו עם תומכי שלי יחימוביץ' על רקע הפצת חומרי תעמולה לכאורה בשטחי הקלפי ובסמוך לה, לטענתם בניגוד לתקנות.

שלי יחימוביץ', אמרה הערב בתדריך לפעיליה כי "אנחנו בשעות קריטיות". לדבריה, "בזמן הקרוב נראה זינוק באחוזי ההצבעה. כרגע חשוב לדבר עם כל תומך ומתלבט ולהגיד לו שגם אם חזר בדיוק מהעבודה עייף, גם אם הוא לוקח בדיוק את הילד לחוג, או אם זאת שעת הפילאטיס - כל קול חשוב. שאיש לא יעלה על דעתו שהעובדה שמצבנו נראה טוב מאפשרת לו לוותר על ההצבעה".

במטה עמרם מצנע הביעו שביעות רצון מקצב ההצבעה. "על פי בדיקתנו, ישנה הצבעה באחוזים שמעל הממוצע של אנשים הידועים כתומכי מצנע בעיקר בעיר חיפה", נמסר מהמטה. מצנע סייר עד עתה בקלפיות בחיפה, דליית אל כרמל, תל אביב, מבשרת ציון, ירושלים ואשדוד. "אני מלא ביטחון בכך שאעלה לסיבוב השני", אמר לתומכיו, "ציבור המתפקדים כמו הציבור הכללי רוצה לראות מנהיג שהוא גם ביטחוני וגם חברתי ורק אני מתוך המועמדים מחזיק במומחיות בשני התחומים, רק אני יכול להחליף את נתניהו ולהחזיר את מפלגת העבודה לשלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully