וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב אנונימי לשופטת של קצב: "א' לא נאנסה"

גלעד גרוסמן

7.9.2011 / 10:22

רגע לפני שתתקבל הכרעה בערעור שהגיש הנשיא לשעבר משה קצב, העביר "ידיד אמת" של א' ממשרד התיירות מכתב ללשכתה של השופטת מרים נאור. לטענתו, "היא סיפרה לי שקצב רק הטריד אותה"

ללשכתה של שופטת בית המשפט העליון מרים נאור, שיושבת בראש ההרכב שדן בערעור של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, הגיע באחרונה מכתב אנונימי, שבו טוען הכותב שהוא "ידיד אמת" של א' ממשרד התיירות. אותו אדם, שנמנע מלחשוף את זהותו, כתב כי א' לא דיברה אמת לגבי העובדה שנאנסה, וכי הוא החליט לכתוב את המכתב בשל נקיפות מצפון שחש מכיוון שלא נחקר בפרשה. ההערכה היא שלמכתב לא תהיה השפעה על הערעור שהגיש קצב.

משפט קצב - ההתפתחויות האחרונות:

פרקליטי קצב: מאמינים שהעליון יקבל את טענותינו
עורך דינו של משה קצב: "ייתכן שלא דיבר אמת"
מקורבי קצב בבוקר הערעור: "הוא מתוח, המשפחה תומכת"

לדברי כותב המכתב, א' סיפרה לו עוד לפני שנחשפה הפרשה כי קצב הטריד אותה, אולם מעולם לא אמרה כי נאנסה. לפי המכתב, לו אכן היתה נאנסת, הייתה מספרת לו על כך בשל קירבתם. השופטת נאור העבירה את המכתב לידי התביעה ולידי פרקליטיו של קצב.

הדיון בערעור של קצב התקיים בחודש שעבר, וכעת ממתינים שהשופטים, מרים נאור, עדנה ארבל וסלים ג'ובראן, יכתבו את פסק הדין ויקבעו האם יש מקום לזכות את קצב מכל האישומים נגדו, או מחלקם, או להשאיר את הכרעת הדין על כנה. כמו כן, יצטרכו השופטים להחליט האם גם במקרה שהערעור על הכרעת הדין יידחה, יש מקום להמתיק את עונשו.

במהלך הדיונים ניסו פרקליטיו של קצב להציג את האפשרות שבין הנשיא לשעבר ל-א' ממשרד התיירות התקיים רומן, טענה ששני הצדדים מכחישים. בין השאר טענו עורכי דינו של קצב: ציון אמיר, אביגדור פלדמן ואבי לביא, כי גרסתה התפתחה במהלך חקירתה במשטרה, עד שלבסוף הגיעה לכדי אונס. מנגד, התובעים, רונית עמיאל ונסים מרום, טענו שלאורך השנים רמזה א' למקורביה על יחסים בלתי תקינים בינה לבין קצב, אולם רק לאחר שנחקרה מספר פעמים במשטרה הצליחה לאזור אומץ ולגלות את כל האמת. ייתכן ש-א' שוחחה עם כותב המכתב על יחסיה עם קצב, כשם שלדבריה שוחחה עם מקורבים נוספים שלה.

ההערכה כאמור היא שהמכתב שנשלח לידי השופטת נאור לא ישפיע על פסק הדין. זאת, מכיוון שמדובר במכתב אנונימי, ואם המשטרה לא תצליח לחשוף את זהות הכותב, לא ניתן יהיה לאמת את דבריו, ולבחון האם יש להם השפעה כלשהי על אמינותה של א'. פרקליטה של א', עו"ד דניאל סרור, אמר הבוקר כי "אין לו כוונה להתייחס למכתב אנונימי והזוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully