וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתות רעב במאהלי המחאה, אם חד-הורית התעלפה

האישה, בת 32, שבתה רעב זה יומיים, ופונתה לאחר טיפול לבית החולים. במאהל המחאה בראשון לציון הכריזו שלושה פעילים נוספים: "נסרב לאכול עד שיפנו אותנו מכאן, חיים או מתים"

לא הכל שמח במאהלי המחאה: אם חד-הורית שהפגינה במאהל מחאת הדיור בראשון לציון, ופתחה לפני יומיים בשביתת רעב, התעלפה אמש (שישי). האישה, בת 32, פונתה בהכרה מלאה לבית החולים אסף הרופא שבצריפין לקבלת טיפול רפואי.

מחאת האוהלים - הכותרות האחרונות
עופר עיני: "קורא ל-800 אלף משפחות להצטרף למחאה"
הקריאו את מגילת העצמאות ברוטשילד: "נאתחל המערכת"
המחאה לא עוצרת: הפגנת ענק תתקיים במוצ"ש בת"א
במחאה על חוק הווד"לים: חסימות כבישים בכל הארץ
לשכת נתניהו: המוחים יצטרכו לסגת מחלק מהדרישות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך ארבעה שובתי רעב נותרו שלושה. המאהל בראשון לציון/מערכת וואלה, צילום מסך

לא מדובר במקרה הראשון של הכרזה על שביתת רעב בין דרי המאהל. ארבעה מיושבי המאהל בראשון לציון פתחו בשביתת רעב, אך שלושה מהם הפסיקו את השביתה או שנזקקו לטיפול רפואי. היחיד שנותר הוא דני ונה, בן 59, גרוש ואב לארבעה ילדים, שלא סיפר לילדיו שהוא שובת רעב על מנת שלא להדאיגם. "אמשיך לשבות עד שיפנו אותי חי או מת", הוא אמר לוואלה! חדשות. פרמדיקים של מגן דוד אדום הורו לשני השובתים האחרים להפסיק את שביתת הרעב בשל מצבם הרפואי.

התופעה התגלתה גם במאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב שהוביל את המחאה על יוקר המחיה. אדם דובז'ינסקי שובת מזה 18 יום, ושכנו למאהל אמר שבימים האחרונים מצבו נהיה קשה יותר, תנועותיו איטיות יותר והוא מבלה את רוב זמנו בישיבה. דובז'ינסקי סובל ממחלת תסמונת העייפות הכרונית (CFS) והוא נמנה בין המתנגדים למנהיגי המחאה.

אך במקביל לשובתי הרעב, יש כאלה שדווקא מעדיפים לקבל את פני השבת בארוחה המסורתית. קבלות שבת רבות נערכו אמש על ידי פעילים במאהלים ברחבי הארץ. בין היתר, נערכו קבלות שבת בפתח תקווה, במאהל במחלף בית ינאי וכן במאהל בשדרות רוטשילד, שם נערכו שתי קבלות שבת: אחת של דרי האוהלים הוותיקים ואחת של חסידי ברסלב. במאהל בחדרה נערכה קבלת שבת מיוחדת בשיתוף תנועות הנוער.

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • שביתת רעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully