וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים התלוננו: "הסייעת בגן שורטת את הילדים"

קובי דוד

12.7.2011 / 14:31

ההורים מהצפון הגישו תלונה נגד הסייעת שלדבריהם, מענישה בצורה זו כל ילד שלא מתנהג כראוי. בעקבות התלונה הוצא נגדה צו הרחקה מהגן למשך יומיים. "נילחם עד שיוציאו אותה מהגן"

הורים מאחד מיישובי עמק יזרעאל, הגישו הבוקר (שלישי) תלונה לתחנת המשטרה בעפולה נגד הסייעת בגן הילדים ביישוב, בטענה כי היא נוהגת באלימות כלפי הילדים. לדבריהם, הסייעת נוהגת "לשרוט ולצבוט" את ילדיהם, ובאחד המקרים היא אף הטיחה ילד בחוזקה ברצפה.

הורי הילדים החליטו שלא לשבת בחיבוק ידיים. במקביל להגשת התלונה, הם פנו לעורכת הדין לידור אורן ממשרד עורכי הדין "ארצי אורן ושות'" בעפולה, והגישו באמצעותה לבית משפט השלום בעיר בקשה לצו הרחקה נגד הסייעת. בעקבות הבקשה, הסייעת הורחקה מהגן למשך יומיים, עד יום חמישי הקרוב, במהלכו יתקיים דיון בבית המשפט במעמד שני הצדדים.

"אנחנו זועמים על התנהגותה של הסייעת", סיפר אביו של אחד הילדים בגן לוואלה! חדשות, "הילד שלי חזר הביתה לפני מספר ימים עם שריטות וחבלות בידו הימנית ואמר לי 'אבא אני פוחד ללכת לגן'. כאשר התחלתי לברר עמו את הפרטים, הבנתי שהסייעת בגן צובטת ושורטת כל ילד שהתנהג לא יפה בחצר המשחקים".

"בהמשך, שמענו מהורים נוספים על אירועים חמורים יותר", המשיך האב, "באחד המקרים סיפר לי אביו של ילד אחר בגן כי הסייעת הרימה את בנו מהרגליים כמו עוף קפוא. למרות שמדובר במקום קטן, אנחנו לא נוותר ונילחם עד שיוציאו את הסייעת מהגן".

לדברי גורם במערכת החינוך של היישוב, "הנושא נמצא בבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים. כרגע מתקיימת חקירה משטרתית בנושא וכשנקבל את ממצאי החקירה נפעל בהתאם".

עוד באותו נושא:
אישום: הסייעת הטיחה ראשי תינוקות בכיסא
ההורים גילו: גדר הפרדה באמצע חצר גן הילדים
פעוט בן 3 נשכח לבדו במשך שעות בגן בפ”ת

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully