וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הפיצוץ בנתניה: "ייחקרו מאות אנשים"

איילה חננאל

21.6.2011 / 16:41

מספר ימים לאחר פיצוץ הבניין שהוביל למותם של ארבעה בני אדם ולפציעתם של עשרות, מסביר מפקד מרחב שרון כי חקירת המקרה תיקח עוד זמן רב, שכן מדובר ב"פאזל קשה להרכבה"

נמשכת חקירת הפיצוץ שאירע בליל חמישי האחרון בנתניה וגרם למותם של ארבעה בני אדם: מפקד מרחב השרון, סגן ניצב שמעון שומרוני, התייחס לחקירת הפיצוץ במהלך מסיבת עיתונאים שערך היום (שלישי) ואמר כי "מדובר בחקירה קשה ומורכבת שתיקח הרבה זמן. יש לנו עוד מאות אנשים שעלינו לחקור. הכוונה היא לכל בעלי העסקים, לכל הדיירים וכן להרכיב חלקים מחדש במערכת הגז בבניין ולהשוות נפחים ולחצים. מדובר בפאזל די קשה להרכבה, אך אנו מתחילים לקבל חלקי תמונה".

סגן ניצב שומרוני ציין עוד, כי בכוונת המשטרה לבקש מחר להאריך את מעצרם של החשודים בגרימת הפיצוץ, רחמים גואטה ודניאל ישראל מחשש שישפיעו על מהלך החקירה.

עוד על הפיצוץ בנתניה:
4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה
מומחים: "הפיצוץ בנתניה - תוצאה של חבלה מכוונת"
בלעדי: רגע פיצוץ בלון הגז בנתניה בתיעוד וידיאו
דיירת בבניין בנתניה: "התרענו על דליפת הגז בצהריים"

פיצוץ צינור הגז בנתניה. נמרוד סונדרס
"אנו מתחילים לקבל חלקי תמונה"/נמרוד סונדרס

כחלק מחקירת האירוע, אספו ביום ראשון משרד התשתיות וחוקרי המשטרה מסמכים ממשרדי חברת "פז-גז" בנתניה במטרה לבחון את התנהלות ותנאי האחזקה של בלוני הגז בבעלות החברה שהיו בבניינים ברחוב הרצל בעיר, בו אירע הפיצוץ. בנוסף, מהבניינים עצמם נלקחו בלוני גז השייכים לחברה וכן לחברות גז אחרות.

ביום שישי האחרון הוארך מעצרם של ישראל, טכנאי חברת פז-גז, בן 50 המתגורר ברעננה, ושל גואטה, תושב נתניה בן 46. גואטה חשוד שחתך את צינור הגז בבניין בו אירע הפיצוץ ברחוב הרצל בעיר במטרה לגנוב את הצנרת בבניין, ואילו ישראל חשוד שטיפל בחבלה באופן לקוי. השניים הכחישו את החשדות נגדם.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully