וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים למען שליט מול הצלב האדום: "גנו את חמאס"

בהפגנה מול בניין הצלב האדום, דרשו פעילים למען החייל החטוף גלעד שליט שהארגון יפעיל סנקציות נגד חמאס. "גלעד בשבי כבר חמש שנים, ללא ביקורי צלב אדום, וללא תנאים מינימליים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, קריינות: אביב אברמוביץ, עריכה: טל רזניק)

פעילים למען גלעד שליט הפגינו הערב (חמישי) מול בניין "הצלב האדום" בתל אביב בדרישה שהארגון יפעיל סנקציות נגד חמאס על כך שאינו מתיר לנציגי הארגון להיפגש עם החייל החטוף. בין השאר מבקשים הפעילים שהארגון יגנה בפומבי את חמאס.

לטענת הפעילים, חמאס הופך לאחרונה לישות דיפלומטית, שמדינות רבות החלו להכיר בה. הפעילים אף הזכירו את הסכם הפיוס עם הפתח, שבעקבותיו פועלת הרשות להכרזה על מדינה פלסטינית עצמאית. "האם אפשרי שהם ידרשו מאומות העולם להכיר בהם כישות המכבדת אמנות בינלאומיות, כשהם מפרים את זכותו של חייל ישראלי לקבל תנאים מינימליים שנקבעו על ידי אותן מדינות, מהן חמאס מבקש הכרה?", שאלו המפגינים. "גלעד שליט נמצא בשבי כבר חמש שנים, ללא ביקורי צלב אדום, ללא ביקורי רופא וללא תנאים מינימליים. אנו דורשים מהצלב האדום להוציא בדחיפות מכתב דרישה מהחמאס לקיים את בסיס האמנה הבינלאומית שבה מעוגנת זכותו של גלעד שליט ליחס אנושי בסיסי על פי הזכויות שנקבעו על ידי מדינות העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully