וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נערים חשודים במעורבות ב"פגע וברח" בחיפה

קובי מנדל

10.6.2011 / 13:41

שניים מהנערים חשודים שנסעו על אופנוע גנוב ופגעו קשה בנער בן 13 בחיפה. כתוצאה מכך אחד מהם הועף מהאופנוע ונפצע קל. 2 נערים נוספים חשודים שסייעו להסתיר את האופנוע לאחר התאונה

התפתחות בחקירת תאונת ה"פגע וברח" שאירעה אתמול (חמישי) לפנות בוקר בחיפה, במהלכה נחשד תחילה כי רוכב אופנוע פצע שני נערים ונמלט. נער בן 13 נפצע בתאונה באורח קשה והאחר, בן 15, נפצע באורח קל. כעת מצטיירת תמונה שונה, לאחר שהמשטרה עצרה ארבעה נערים בני 13-15. שניים מהם חשודים שרכבו על האופנוע בעת התאונה, ושניים חשודים שסייעו להם להעלים את האופנוע לאחר התאונה.

החקירה, שהתנהלה בשיתוף חוקרי אגף התנועה של מרחב חוף, ימ"ר מרחב חוף ושוטרי הסיור של תחנת חיפה, העלתה כי מדובר באופנוע שנגנב זמן קצר קודם לכן. מהחקירה עולה כי שני נערים כבני 15 רכבו על האופנוע בשדרות הנשיא לכיוון מרכז הכרמל שבחיפה. סמוך לבתי המלון פגעו השניים בנער בן 13 וחצי שחצה את הכביש שלא במעבר חציה, והוא נפצע קשה. כתוצאה מהתאונה הועף הנער שישב בכיסא הנוסע ונפצע קל.

רוכב האופנוע, המוכר למשטרה, נמלט מהמקום, ושני חבריו סייעו לו להעלים את האופנוע לאחר המעשה. הם נלכדו מאוחר יותר. בית המשפט המחוזי בחיפה האריך היום את מעצר הנהג והנוסע ביומיים, עד ליום ראשון. שני חבריהם שוחררו למעצר בית, ואחד מהם חשוד בשיבוש הליכי חקירה.

נדרסה או קפצה?

באירוע נוסף אתמול החשוד כתאונת פגע וברח, נמצאה נערה בת 16 כשהיא מוטלת על כביש ומתבוססת בדמה בשכונת יובלים בפרדס חנה. צוות של מגן דוד אדום פינה אותה במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה, ובמשטרה נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. אזרחים שראו את הנערה הזעיקו למקום את כוחות ההצלה ובמשטרה בודקים חשד לתאונת פגע וברח וכן את האפשרות שהנערה נאלצה לקפוץ מרכב.

במשטרה עורכים מצוד אחר רכב שנמלט מהמקום ובשל כך התחזקה ההערכה הראשונית כי מדובר בתאונת פגע וברח. מפקד תחנת חדרה, סגן ניצב בני הרנס, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בנערה שנפגעה קשות בראשה. כל הכיוונים נבדקים: תאונת פגע וברח, קפיצה מרכב או נפילה מרכב. לא מצאנו על הנערה סימנים קשים של אלימות, אבל בכל זאת אנחנו בודקים את כל הסימנים מפני שהנערה נפגעה רק בראשה. הנהג ברח ואין לנו עדים. אנחנו בעיצומה של החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully