וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה זיהתה את תחתוני הפורץ - והביאה למעצרו

רמי שני

30.5.2011 / 12:35

צעירה מאשקלון הגיעה לביתה בשעות הערב, וזיהתה גבר המנסה לפרוץ לבית. היא ניסתה לתפוס אותו, והספיקה לזהות את הכיתוב על תחתוניו. בהמשך נמצאו התחתונים בביתו, והביאו למעצרו

נתפס עם התחתונים למטה: צעירה מאשקלון הצליחה להביא לתפיסת פורצים לביתה, באמצעות זיהוי הכיתוב על תחתוניו של אחד מהם. הצעירה שבה לביתה אמש (ראשון) סמוך לשעה 23:00 וראתה גבר מסתובב ליד ביתה. היא הבחינה כי חלון חדרה פתוח: "שמעתי רעשים מתוך הבית ושריקה, ואז פתאום עף חפץ כלשהו מהחלון", סיפרה מאוחר יותר לחוקרי המשטרה.

"פתאום קפץ מישהו מהחלון של הבית. הוא חבש כובע שנפל לו מהראש. תפסתי אותו בחולצה מאחור, והספקתי לראות מה רשום לו על התחתונים. אז הוא ברח יחד עם שני החברים שלו". אנשי המעבדה לזיהוי פלילי במשטרה ביצעו בדיקה של הכובע ושל חפץ קהה שאותר בזירה והתברר כ"לום" והצליחו גם למצוא דגימות DNA וטביעות אצבע השייכים לפורצים.

בדיקה במאגר המידע הממוחשב של המשטרה הצביעה על מספר חשודים אפשריים. חוקרי המשטרה עצרו אותם, ובמקביל גם ביצעו חיפוש בבתיהם. אצל אחד מהם התגלה זוג תחתונים עם כיתוב זהה לכיתוב שאותו לטענתה ראתה הצעירה אצל הפורץ שביקר אצלה. החקירה בעניין נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully