וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחר פורץ שירה בבעל דירה בראשל"צ

בן 33 נפצע הלילה באורח בינוני לאחר שנורה על ידי פורץ רעול פנים שפרץ לביתו בראשון לציון. המשטרה עורכת סריקות, בין השאר באמצעות מסוק, בניסיון ללכוד את הפורץ

צעיר בן 33 נפצע הלילה (חמישי) באורח בינוני לאחר שנורה על ידי אדם רעול פנים שפרץ דרך החלון לביתו ברחוב כפר חרוב שבראשון לציון. הצעיר, שמתגורר יחד עם בת זוגו ביחידת דיור שנמצאת בבית פרטי, נאבק עם הפורץ, עד שהאחרון ירה בו ונמלט.

הפצוע פונה לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני. כוחות משטרה שהגיעו למקום ערכו סריקות באמצעות מסוק, גשש וכלבנים, אך טרם איתרו חשוד. חקירת האירוע נמשכת, ומתנהל מצוד אחר הפורץ.

לפני כשבועיים הוגש כתב אישום בגין פריצה לדירה בבית משפט השלום בת"א, נגד תושב טול כרם בן 19. על פי כתב האישום, פרץ החשוד, יחד עם אדם נוסף, לדירה בקומה ראשונה בבניין ברחוב רוזנבלום בת"א. בעל הדירה, שהיה בבית, הבחין בפורצים, שנמלטו וקפצו לדירת הגן של הבניין.

בעל הדירה לא ויתר, הזעיק את שכנו שיסייע לו, וביחד הצליחו השניים לתפוס אחד מהפורצים, שניסה להסתתר בדירת הגן. השניים קשרו את הפורץ בעזרת צינור השקייה עד להגעתה של ניידת סיור משטרתית שעצרה את האיש. בחיפוש בכליו של החשוד נתפסו מברג, כפפות ופנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully