וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר הרצוג: "ברק הפעיל דיקטטורה"

השר לשעבר יצחק הרצוג הטיח ביקורת קשה ביו"ר מפלגתו לשעבר, אהוד ברק. "סדר יומו מנוגד לדעת הבוחר. הוא רצה להיות כמו ליברמן או הרב עובדיה ששולטים ללא עוררין במפלגתם"

השר לשעבר יצחק (בוז'י) הרצוג (עבודה) תקף היום (שבת) בחריפות את שר הביטחון אהוד ברק שפרש השבוע עם כמה חברי כנסת מראשות מפלגת העבודה והקים סיעה חדשה. באירוע "שבתרבות" ברמת גן אמר הרצוג: "יסרו אותי השבוע מעשה הנבלה מצד ברק שעבד מאחורי הגב ועזב את מפלגת העבודה. אלו תככים פוליטיים, ציניים, אישיים אופורטוניסטיים".

"אהוד ברק לא ידע לעבוד עם בני אדם בשיח מתמיד. הוא הפעיל דיקטטורה והפעיל סדר יום מנוגד בסיסית לדעת הבוחרים", הוסיף הרצוג. "ברק לא התמודד עם נתניהו על הדגל החברתי
בעוד שש"ס וליברמן לחמו לטובת סיעתם".

"ברק לא רצה לדבר נגד, ונשארנו אנחנו במפלגת העבודה ללא תוכן ובלי צידוק לקיומנו. ברק רצה להיות כמו הרב עובדיה או ליברמן שכל אחד מהם שלט ללא עוררין על מפלגתו. לא ראיתי אצל ברק היצמדות לאף ערך".

הרצוג תקף גם את את עמדתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביחס לשביתת עובדי משרד החוץ. "יש שבועות שביתה של משרד החוץ שמזיקה מאוד. נתניהו לא מתערב. מדוע? בגלל שאיווט לא רוצה. לא מדברים עם העובדים וזה לא מעניין את רה"מ", סיכם השר לשעבר, שדיבר בבית אניטה מילר של 'מעונות הורים' .
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully