וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בארה"ב: מי רצח את יועץ שלושת הנשיאים?

גופתו של ג'ון ווילר, גיבור וייטנאם ששימש יועץ בטחוני של רייגן ובוש האב והבן, התגלתה באתר פסולת סמוך לביתו בדלוור, שלושה ימים אחרי שנראה לאחרונה בוושינגטון

מדוע נרצח ג'ון ווילר? הרשויות במדינת דלוור שבארה"ב פתחו בחקירה, בעקבות מציאת גופתו של האיש שהיה יועץ לענייני ביטחון של שלושה נשיאים אמריקאיים - רונלד רייגן, ג'ורג' בוש האב וג'ורג' בוש הבן.

גופתו של ווילר, גיבור מלחמת וייטנאם בן 66, התגלתה אמש (שני) באתר לטמינת פסולת בעיירה ניוארק שבמדינת דלוור. הרשויות קבעו כי סיבת המוות היא רצח.

ווילר התגורר בעיירה ניו קאסל הסמוכה למקום מציאת גופתו, אך עבד בוושינגטון די-סי, שם שימש בין היתר כיו"ר הקרן לזכר חללי מלחמת וייטנאם. הוא נראה לאחרונה ב-28 בדצמבר בוושינגטון, משם היה אמור לצאת ברכבת לווילמינגטון - אך לא ברור אם כלל עלה על אותה רכבת. המשטרה מנסה כעת להתחקות אחר תנועותיו האחרונות ולנסות להבין היכן בדיוק נרצח. יש לציין כי מאז שנעלם ועד שנמצאה גופתו, שלושה ימים מאוחר יותר, לא הוגשה כל תלונה על היעדרותו.

בסביבתו של ווילר עדיין מתקשים להאמין. "הוא פשוט לא סוג האדם שנרצח", אמר ביירד מארין, עורך דין המייצג כעת את ענייניו. "זה לא הטיפוס שמוצאים את גופתו באתר פסולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully