וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק על אולמרט: הוא ראוי לרחמים יותר מכל דבר

שר הביטחון תקף את רה"מ לשעבר בעקבות הטענות לפיהן ברק טרפד את המשך מבצע "עופרת יצוקה" בעזה: "הדברים האלה מופרכים ושקריים". אולמרט בתגובה: "ברק הגן על חמאס"

שר הביטחון אהוד ברק תקף הערב (חמישי) את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. בראיון לתוכנית "עובדה" ששודרה בערוץ 2, התייחס ברק לטענות שהעלה אולמרט בפרק בספרו העוסק במבצע "עופרת יצוקה" בעזה. בהתייחס לטענות של אולמרט לפיהן ברק טרפד את המשך המבצע, אמר ברק כי "אין שחר לדברים שאהוד אולמרט מספר, הדברים האלה הם מופרכים ושקריים, הוא ראוי לרחמים יותר מכל דבר אחר. לאחר שמנהיגותו של אולמרט תוארה על ידי הסופר דויד גרוסמן כ'חלולה' והשופט וינוגרד התייחס אליו כאל 'כישלונר סדרתי', ראוי היה שראש ממשלה לשעבר יהיה זהיר בביקורת שהוא מטיח".

עוד אמר ברק על אולמרט כי "אני לא רוצה לדעת מה בתי המשפט יגידו על אמינותו. כל מה שאמרתי לו זה שברור שצה"ל יכול היה לרסק את חמאס ולחזור לשליטה בעזה, אבל יש הבדל בין פארודיה על צ'רצ'יליאניות של מנהיגים לבין קבלת החלטות על חיי אדם. אין צורך לעשות מועד ב' של מלחמת לבנון השנייה. אני והרמטכ"ל דאגנו שזה לא יקרה".

בתגובה לדברים מסר אולמרט לתוכנית "עובדה" כי "ברק הוא ראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות ישראל. בתקופת כהונתו כראש ממשלה, לאחר הנסיגה מלבנון, השלים ברק עם חטיפת והריגת חיילינו בהר דב ללא תגובה, מה שהביא להידרדרות נמשכת, הפגזות, תקיפות וחטיפות של חיילינו על ידי החיזבאללה שהפכו את מלחמת לבנון השנייה לבלתי נמנעת. הוא עשה ככל יכולתו להגן על החמאס ולמנוע את הפלתו ברצועת עזה, תוך פעולה חתרנית נגד הממשלה וראשה, הוא פירק את מפלגתו והפסיד את אמון אחרוני חבריה תוך שהוא מסתכסך עם כל הצמרת הצבאית הנתונה לפיקוחו".

בהתייחסו לתהליך המדיני ועתיד מפלגתו בממשלת נתניהו אמר ברק כי "זו שנת הכרעה לי ולמפלגת העבודה. יש צורך ביוזמה ישראלית מדינית. יש צורך להפוך את נאום בר אילן להחלטת ממשלה. תהליך מדיני הוא מורכב, אין לנו יותר זמן, האיומים מבשילים, כולל האיום האירני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully