וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לישראל אסור להרוס בתים במזרח ירושלים"

מזכירת המדינה נועדה עם אבו מאזן ברמאללה, וביקרה את ההחלטה להרוס בתים שנבנו ללא היתר במזרח הבירה. "זו הפרה של התחייבויות בינלאומיות"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון המשיכה היום (רביעי) במסעה באזורנו, וקיימה שיחות עם ההנהגה הפלסטינית, שהביעה את חששה כי הממשלה הישראלית החדשה לא תהיה מחויבת לתהליך השלום ולהקמת מדינה פלסטינית.

קלינטון מתחה ביקורת על תוכנית ישראל להרוס עשרות בתים של פלסטינים במזרח ירושלים, וכינתה אותה הפרה של התחייבויותיה הבינלאומיות. לדבריה, "ברור שפעילות כזאת אינה מועילה ואינה עומדת בקנה אחד עם ההתחייבויות שנטלה על עצמה כשקיבלה את מפת הדרכים".

ישראל טוענת כי 80 בתים בחלקה המזרחי של העיר נבנו ללא היתרי בניה, ולכן בכוונתה להרוס אותם. לטענת הפלסטינים, אין להם כל אפשרות להשיג את ההיתרים הדרושים.

"זוהי סוגיה שבכוונתי להעלות בפני ממשלת ישראל ובפני עיריית ירושלים", אמרה קלינטון, במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה.

קלינטון ביקרה בגדה המערבית והעבירה מסר של תמיכה לרשות הפלסטינית, בהנהגת אבו מאזן: "אנו מאוד מחויבים למאמצים של ההנהגה הפלסטינית תחת מנהיגות אבו מאזן", אמרה לראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully