וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאס"א צפויה להכריז: גילינו חייזר - על כדור הארץ

סוכנות החלל תודיע על גילויה של צורת חיים הזרה לנו לחלוטין. בקטריה שנמצאה בקליפורניה מסוגלת לעכל חומרים הרעילים לכל יצור חי אחר. הגילוי - הוכחה לאפשרות קיומם של חייזרים

לא בטוח שנדע היום אם יש חיים על מאדים, אבל בהחלט נהיה קרובים יותר לגלות שהם אפשריים. סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, הודיעה כי תערוך היום (חמישי) בתשע בערב שעון ישראל מסיבת עיתונאים בה תכריז על "תגלית אסטרוביולוגית אשר תשפיע על חיפוש אחר הוכחות לקיום חיים מחוץ לכדור הארץ". אסטרוביולוגיה הוא תחום חדש יחסית, החוקר את האפשרות לקיום חיים מחוץ לגבולות כדור הארץ.

ההערכות הן כי התגלית קשורה לבקטריה שנאס"א מצאו לאחרונה בתחתית אגם מונו שבקליפורניה, המבוססת, על פי הדיווחים, על חומרים הרעילים לכל צורת חיים אחרת על פני האדמה. עיתון הטלגרף הבריטי דיווח כי במידה ותאושר קיומה של צורת חיים שכזו, הדבר יקדם משמעותית את האפשרות לקיומם של חיים בכוכבי לכת אחרים.

הבקטריה מאגם מונו מתקיימת על בסיס היסוד ארסן, מתכת-למחצה הרעילה לכל יצור חי על כדור הארץ, המבוסס פחמן. ארסן עומד בבסיסם של רעלים רבים, ומשמש בעיקר בתעשיית מדבירי החרקים.

ד"ר לואיס דארטנל, אסטרוביולוג מהמרכז לחקר כוכבי לכת בלונדון אומר כי "במידה והאורגניזם הזה משתמש בארסן במערכת העיכול שלו, זה יוכיח את קיומן של צורות חיים שונות מאלה שאנו מכירים. הם חייזרים, אבל חייזרים שחולקים איתנו את ביתנו".

הדוברת הראשית במסיבת העיתונאים תהיה מארי וויטק – מנהלת תוכנית האסטרוביולוגיה של סוכנות החלל. מסיבת העיתונאים תועבר בשידור חי באתר הסוכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully