וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים: 14,400 שנות מאסר לאב שאנס

אב פיליפיני נידון לעונש מאסר כבד, לאחר שאנס את בתו בת ה-13 באופן יומיומי במשך כשנה. על כל יום שבו הוא התעלל בבתו, גזר עליו בית המשפט 40 שנות מאסר

בית משפט בפיליפינים גזר 14,400 שנות מאסר על אב שאנס את בתו בת ה-13 באופן יומיומי במשך כשנה. באמצעי התקשורת במדינה דווח היום (שישי) כי האב הורשע ב-360 סעיפי אונס וכי הוא אנס את בתו בזמן שאשתו הייתה בשליחות בהונג קונג.

בתחילה נגזר על האיש עונש מוות, אך בית המשפט לערעורים שינה את העונש וגזר על האב 40 שנות מאסר על כל יום שבו הוא אנס את בתו. האב זכאי להגיש ערעור על גזר הדין לבית המשפט העליון בפיליפינים, אולם בשלב זה לא ברור האם בכוונתו לעשות זאת.

לדברי הבת, שהייתה בת 13 בעת שנאנסה וכיום בת 22, אביה החל לאנוס אותה בינואר 2001, לאחר שאמה נשלחה לעבוד בהונג קונג. האב נותר לבדו עמה ועם שתי אחיותיה בביתם בעיירה לוס באנוס שמדרום למנילה, בירת הפיליפינים. לטענתה, הוא אנס אותה כמעט מדי יום. בימים שבהם היה הייתה במחזור הוא אילץ אותה לבצע מין אוראלי.

הסיוט הגיע לסיומו רק כעבור כשנה, לאחר שהילדה שהתה יחד עם שתי אחיותיה בחופשה אצל קרובי משפחתה של אמה. הקרובים לא הבינו מדוע היא חוששת לחזור לביתה, ובשלב זה היא נשברה וסיפרה על ההתעללות בה מצד אביה. בעקבות זאת, שבה אמה מהונג קונג כדי לסייע לילדה ולהגיש תלונה על האב במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully