וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוף, דגים ובלי ילדים: הסוד של הגבר המבוגר בעולם

פרופסור אלכסנדר אימיץ', ניצול שואה בן 111, לא לגם אלכוהול מימיו וכעת מחזיק בתואר לאחר מותו של ארטורו ליסאטה האיטלקי. עם זאת, לא פחות מ-66 נשים בעולם מבוגרות ממנו

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הגבר המבוגר בעולם מודה שאין לו מושג איך זה קרה. אלכסנדר אימיץ', ניצול שואה ופרופסור לכימיה בהכשרתו, חי בבניין באפר איסט סייד במנהטן וחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-111. עם מותו של ארטורו ליסאטה האיטלקי ב-24 באפריל, שבוע לפני יום הולדתו ה-112, זכה אימיץ' בתואר המכובד.

עוד בוואלה חדשות!
ישראל על האשמות הריגול: ”ניחוח אנטישמי”
פריצת דרך: מדענים הצליחו לשבט תאים שירפאו סוכרת
האם הכומר התומך בגיוס נוצרים לצה"ל יודח מהכנסייה?

הוא נולד ב-4 בפברואר 1903 בדרום פולין למשפחה יהודית אמידה. כשהיה צעיר ניסה להיות קפטן בצי הפולני, אך סורב בשל יהדותו. כאשר הנאצים פלשו למדינה בשנת 1939 הוא ואשתו ברחו לצפון שנכבש על ידי הרוסים, שם נשלח למחנה עבודה משום שסירב לקבל אזרחות סובייטית. כשחזר לפולין גילה שרוב חבריו ובני משפחתו חוסלו על ידי הגרמנים.

הגבר המבוגר בעולם: ניצול שואה בן 111 מניו יורק. צילום מסך
התאלמן לפני 28 שנים. אימיץ'/צילום מסך

בשנת 1951 היגר לארצות הברית עם אשתו וולה והשניים התמקמו בווטרבורי שבקונטיקט. כשאשתו הלכה לעולמה בשנת 1986 הוא עבר לניו יורק בגפו. ואם אתם רוצים לדעת מה הסוד שלו לאריכות ימים, הוציאו את הפנקסים והתחילו לכתוב:

הוא שומר על דיאטה מאוזנת, הוא מעולם לא שתה אלכוהול והוא אוכל עוף ודגים באופן קבוע. בצעירותו הוא היה שחיין ומתעמל, ואם תשאלו אותו, ייתכן שהעובדה שמעולם לא הביא ילדים הוסיפה עוד כמה שנים לגילו.

יש לציין שאת אימיץ' עוקפות בגילן לא פחות מ-66 נשים, ביניהן האישה המבוגרת בעולם, מיסאו אוקאווה היפנית, המבוגרת ממנו בחמש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • קשישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully