וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר הסרט "קוני 2012" נעצר לאחר שרץ עירום ברחוב

הבמאי שעומד מאחורי הסרטון שזכה ל-80 מיליון צפיות ברשת ומתאר ראש מיליציה אכזרית הרוצחת ילדים באפריקה, השתולל ברחובות סן דייגו ללא בגדים וחבט במכוניות שנקלעו לדרכו

ג'ייסון ראסל, החבר בקרן הצדקה שעומדת מאחורי הסרטון האינטרנטי המצליח "קוני 2012", נעצר הלילה (שבת) והועבר לאשפוז, לאחר שתועד בעודו מתרוצץ בעירום ברחובות סן דייגו, צורח וחובט את אגרופיו במדרכה. לפי סגן אנדרה בראון ממשטרת סן דייגו, יוצר הסרטים בן ה-33 נצפה במהלך יום חמישי כשהוא משחית מכוניות, במה שניתן לתאר רק כהתמוטטות נפשית.

במהלך החקירה שעבר ראסל, "הבנו מהצהרותיו שכנראה עלינו לקחת אותו למוסד טיפולי", אמרה השוטרת. עוד נמסר מהמשטרה כי ייתכן וראסל היה תחת השפעה של סם כלשהו, אולם אשתו, דניקה, הכחישה את הדיווח. "הוא אף פעם לא השתמש בסמים או סבל מהתמכרות אלכוהול. עם זאת, הוא אכן עשה כמה דברים לא הגיוניים שנגרמו בשל תשישות קיצונית והתייבשות", אמרה.

צפו: במאי "קוני 2012" מתפרע ברחובות סן דייגו

לפי דיווחים שונים באמצעי התקשורת האמריקנים, ראסל נעצר תחת סעיף פסיכיאטרי, כזה המאפשר לעצור אדם לשלושה ימים כדי שהרשויות יוכלו לעמוד על בריאותו הנפשית ולפסול או לאשש את האפשרות כי יזיק לעצמו או לאחרים.

"השבועיים האחרונים גבו מג'ייסון מחיר רגשי כבד"

מנהל קרן הצדקה, בן קיזי, קשר את התנהגותו יוצאת הדופן של ראסל לעומס העבודה המוטל עליו בזמן האחרון, סביב קידום הסרטון שיצר. "לצערנו ג'ייסון ראסל אושפז כשהוא סובל מתשישות, התייבשות ותת תזונה", אמר בהודעה לתקשורת. "השבועיים האחרונים גבו מאתנו, ובייחוד מג'ייסון, מחיר רגשי כבד שהתבטא במקרה המצער".

הסרטון "קוני 2012" הופץ ברשת בידי קרן צדקה בשם "ילדים בלתי נראים" (Invisible Children) שמטרתה לעצור את פעילותו של ג'וזף קוני – מנהיג ארגון הגרילה "צבא המתנגדים של האל" (Lord's Resistance Army) שאחראי לאינספור מקרי רצח, אונס והתעללות בילדים בדרום-סודן ובצפון אוגנדה. במהלך שלושים שנות פעילותו של הארגון חטף קוני רבבות ילדים, התעלל בהם והכריח אותם לבצע מעשי זוועה ורצח. הסרטון המרגש תפס תאוצה בחודש האחרון וצבר מעל 80 מיליון צפיות בתוך שבועיים ימים.

עוד על ג'וזף קוני והסרטון "קוני 2012":
ג'וזף קוני סופרסטאר: מנהיג ארגון צבאי מאוגנדה הפך לכוכב על ביוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully