וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: המין הקבוצתי בחוף בוגרשוב - לא אונס

20.4.2012 / 0:15

לראשונה מאז האירוע שבו האישה, ח', קיימה יחסי מין לעיני כל עם מספר גברים בחוף בוגרשוב, היא נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים. טענה כי הפעולה נעשתה בהסכמה: "הוא ידיד שלי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק)

המעורבת המרכזית באירוע המין הקבוצתי בחוף בוגרשוב בתל אביב, אשר עורר סערה בימים האחרונים, נחקרה אמש (חמישי) בתחנת המשטרה לב תל אביב. בתום החקירה - בה טענה האישה כי היחסים התקיימו בהסכמה - הוחלט לשחררה בתנאים מגבילים: ערבות עצמית וערבות של צד שלישי. מהמשטרה נמסר כי ממכלול החקירה עולה כי לא מדובר באונס. עוד עולה מהחקירה כי מדובר בנערת ליווי. החקירה נמשכת במרחב ירקון של משטרת מחוז תל אביב.

כמו כן, היא דיברה אמש לראשונה על האירוע, בו קיימה יחסי מין לאור יום ולעיני כל. בראיון לערוץ 2, האישה, ח', ביקשה להדגיש כי הפעולה נעשתה בהסכמה מלאה מצדה. "קודם כל, מה שעשיתי שם בים זה בא מרצוני וזה ידיד שלי", ציינה ח'. "זה לא משהו שנעשה בכוח ולא שום דבר".

בהתייחסה לטענה לעובדה שהפעולה נעשתה בפומבי לעיני כל המתרחצים בחוף הים, הסבירה ח': "לא הייתי קרובה לכל הקהל כמו שעשו מזה. הייתי די רחוקה, מאחורי הגלים". למרות זאת, היא הודתה כי שגתה בכך שקיימה יחסים בחוף. "נכון שלא עושים את זה בים, טעות שלי. קצת שתיתי וודקה, קצת התחרפנתי, אבל לא סבלתי", התעקשה. לדבריה, המשטרה הגיעה לזירת האירוע, אולם השוטרים לא עשו דבר משום שלא היה בכך צורך. "למה שיפנו אליי?", שאלה ח'. "השוטר ראה אותי ושאל אם הכל בסדר, ואמרתי שהכל בסדר. לא הזמינו אותי לחקירה". למרות זאת, כאמור, האשה אכן נחקרה הערב.

שמונה נערים נחקרו אתמול במשטרה בחשד למעורבות באירוע. שבעה מהם שוחררו ללא חשד, ואילו לגבי אחד מהם עדיין קיים החשד לעבירה פלילית של מעשה מגונה בפומבי. המשטרה חוקרת גם את התנהלות גורמי המשטרה בטיפול במקרה.

אחד מעדי הראייה, קובי גניש, סיפר לוואלה! חדשות על האירוע. "עבדתי במסעדה במשמרת בוקר. ראיתי בחוץ עשרה חבר'ה כבני 18 עד 20. הם עמדו במעגל וביניהם אישה כבת 30 שלבשה ז'קט ג'ינס ותחתונים, שרקדה איתם. היא נראתה לא שפויה. חשבתי שהיא נערת ליווי, גם כי רואים הרבה כאלה פה בחוף וגם כי היא ביקשה מהם מדי פעם כל מיני דברים, כמו כסף וסיגריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully